La 3 luni de la lansare, aplicația Raiffeisen Smart Market a depașit 100.000 utilizatori clienți persoane fizice care au fost recompensați cu peste 58.000 de oferte personalizate, precum cashback, puncte de loialitate și vouchere cu discount de la peste 50 comercianți.
Raiffeisen Smart Market este noua aplicație de loializare a băncii care își propune să aducă împreună clienții, persoane fizice, cu partenerii persoane juridice. În modul acesta, clienții digitali ai băncii sunt recompensați atât prin oferte Raiffeisen cât și ale comercianților, parteneri într-un ecosistem relevant pentru toți participanții. Pentru a avea acces la aplicația Smart Market, clienții persoane fizice trebuie să dețină un card Raiffeisen Bank și serviciul de mobile banking, Smart Mobile.
“Reacția și experiența clienților este extrem de pozitivă, iar acest lucru a reieșit din toate studiile noastre, inclusiv cea referitoare la NPS (Net Promoter Score), care a fost cu 7% mai mare decât media NPS-ului aplicațiilor de loializare similare, existente în piața bancară din România. Suntem bucuroși că Raiffeisen Smart Market completează portofoliul de produse digitale, oferindu-le clienților noștri o experiență placută, ce le recompensează calitatea de client și îi ajută să economisească atunci când își fac cumpărăturile de zi cu zi. Ambiția noastră este ca până la finalul acestui an să devenim aplicația de loializare numărul 1 din piața bancară din România.” a spus Vladimir Kalinov, vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank.
Prin intermediul ecosistemului creat, Raiffeisen Bank susține business-urile locale, ale clienților săi persoane juridice, promovând-le și ajutându-Ie să își crească notorietatea și vânzarile, mai ales contextul de piață care devine din ce în ce mai provocator.
Vom dezvolta aplicația Raiffeisen Smart Market și vom oferi clienților noștri beneficii din ce în ce mai interesante și atractive. În primul rând prin extinderea rețelei de parteneri naționali și locali în toate cele 14 domenii disponibile în aplicație, precum Sănătate, Călătorii, Casă, Frumusețe, Produse/Servicii Bancare etc. De asemenea o să le oferim clienților noștri mecanisme de “gamification” care să le îmbunătățească experiența de utilizare a aplicației.
Totodată ținem cont și de strategia noastră ESG și acordam o mare importanță impactului asupra mediului, de aceea lucrăm la o nouă funcționalitate prin care clienții vor putea conștientiza și masura impactul lor asupra mediului și vor fi motivați să contribuie la un viitor mai verde. Astfel, cea mai recentă inovație, aplicația Raiffeisen Smart Market, aduce banca cu un pas mai aproape de viziunea sa, aceea de a deveni ecosistemul financiar preferat din România.
Aplicația este disponibilă, deocamdată, în App Store și Play Store pentru dispozitive cu sistemul de operare în versiunea minimum 8 Android sau minimum 13 iOS.
Mai multe detalii aici: https://bank.raiffeisen.ro/ro/smart-market/home.html
Raiffeisen Bank se află în top 5 bănci universale din România și deservește peste 2,28 milioane de clienți persoane fizice și juridice. Banca are 4600 de angajați, 300 de agenții în toata țara, 1131 de ATM-uri și MFM-uri și o rețea de 27.900 de POS-uri.
Raiffeisen Bank și-a intensificat continuu procesul de simplificare și transformare digitală. A investit în tehnologii noi, pentru a pune bazele unei infrastructuri IT sigură și flexibilă, care să răspundă nevoilor clienților săi. Banca are peste 1,15 milion de clienți digitali care folosesc aplicațiile Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online.
COMMENTS