PayPoint România bate palma cu OTP Factoring

PayPoint România bate palma cu OTP Factoring

Cei peste 17.000 de clienţi ai OTP Factoring îşi pot plăti creanţele la cele peste 10.600 puncte de plată PayPoint din întreaga ţară, potrivit unui comunicat de presă remis de compania PayPoint. Noul serviciu de pe piaţa financiară este posibil graţie unui pareneriat încheiat între PayPoint România, operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, şi OTP Factoring, parte a OTP Bank Group, se mai arată în comunicat.

Consumatorul trebuie să se prezinte cu înştiinţarea de plată în cel mai apropiat magazin cu semnul galben PayPoint. Acolo, vânzătorul va scana codul de bare de pe înştiinţare, va confirma destinatarul plăţii şi va introduce pe terminal suma comunicată. Apoi, consumatorul plăteşte în numerar şi primeşte pe loc un exemplar al chitanţei cu detaliile tranzacţiei. Accesul la sistemul PayPoint nu este condiţionat de plata unui comision sau de efectuarea unor cumpărături din magazin, se mai arată în comunicat.
„Când vorbim de plăţi, siguranţa tranzacţiei este unul dintre cele mai importante aspecte pentru consumatori, iar în cazul serviciilor financiare acest element este poate cu atât mai important. În acest context, ne bucurăm să venim în întâmpinarea nevoilor consumatorilor cu un nou parteneriat cu un jucător important din industria financiară. Datorită beneficiilor asociate – siguranţa şi rapiditatea plăţilor, proximitatea şi orarul prelungit al magazinelor, lipsa comisioanelor – suntem convinşi că PayPoint va deveni canalul de plată preferat al multor clienţi OTP Factoring.”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director, PayPoint România.

„Prin începerea parteneriatului OTP Factoring SRL cu PayPoint România, evidenţiem misiunea noastră: «Folosind tehnici de încasare pozitive, rezonabile şi realiste, prin soluţii de angajamente unice în România, ajutăm clienţii să se reabiliteze financiar», dorind astfel să venim în ajutorul clienţilor noştri şi să îi sprijinim în rezolvarea problemelor financiare, oferindu-le acum posibilitatea să îşi plătească datoriile în oricare din numeroasele magazine cu sigla galbenă PayPoint. Ascultăm sugestiile clienţilor noştri şi ne gândim în continuare la diversificarea modalităţilor de plată pentru a fi cât mai accesibile, simple, sigure şi rapide.” a spus dr. Taizs Gábor, Chief Executive Officer, OTP Factoring SRL.

Pe lângă plata debitelor administrate de OTP Factoring, consumatorii pot face o gamă largă de plăţi în magazinele partenere PayPoint precum: contravaloarea rovinietei, facturile pentru utilităţi, facturile emise de operatorii de telefonie, internet şi cablu, asigurări şi rate, pot realiza operaţiuni de încărcare electronică sau transfer de bani în locaţii PayPoint selecţionate.

În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, reţeaua punctelor de plată PayPoint numără peste 10.600 de terminale, iar compania are încheiate contracte cu 126 clienţi din domeniul telecomunicaţiilor, al utilităţilor, al serviciilor financiare şi nu numai.

PayPoint oferă, de asemenea, servicii complete de încărcare electronică a cartelelor
preplătite pentru toţi jucătorii din industria de telefonie mobilă care furnizează acest tip de produs, precum şi servicii de încărcare electronică pentru operatorii de telefonie fixă cu acces internaţional şi de Internet.

Totodată, PayPoint oferă serviciile de transfer de bani Western Union pe propriile terminale, permiţând astfel consumatorilor să trimită sau să primească bani atât din afara ţării, cât şi de pe teritoriul României. Comercianţii PayPoint pun la dispoziţia clienţilor şi posibilitatea de a schimba numerar în monedă electronică pentru a face plăţi pe internet, se mai arată în comunicatul companiei.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0