15.4 milioane EUR profit net consolidat și 21.000 de clienți noi pentru XTB în T3 2020

15.4 milioane EUR profit net consolidat și 21.000 de clienți noi pentru XTB în T3 2020

În T3 2020, XTB a generat un profit net consolidat de 15.4 milioane EUR, comparativ cu un profit de 3.6 milioane EUR în 2019. Veniturile consolidate au crescut la 31.4 milioane EUR (T3 2019: 14.1 milioane EUR), în timp ce cheltuielile operaționale s-au ridicat la 13.5 milioane EUR (T3 2019: 10,10 milioane EUR). Grupul XTB a atras peste 21 de mii de clienți noi, comparativ cu 10 mii anul trecut (creștere anuală de 110,9%).

Creșterea veniturilor și profiturilor alături de un număr record de clienți activi

În cel de-al treilea trimestru al anului 2020, Grupul XTB a continuat implementarea strategiei sale de vânzări și marketing optimizate, incluzând o penetrare mai mare a piețelor existente, introducerea graduală a noilor produse în oferta sa și o extindere pe noi piețe geografice. Aceste activități s-au tradus într-o creștere a veniturilor cu 129,1% y/y (31.4 milioane EUR comparativ cu 14.1 milioane EUR) și a profitului net cu 341,1% y/y (15,4 milioane EUR față de 3.6 milioane EUR). În T3 2020, Grupul a înregistrat o creștere trimestrială a clienților noi cu 21.911, comparativ cu 10.424 în T3 2019, ceea ce înseamnă o creștere de 110,9%. Numărul mediu de clienți activi a fost cel mai mare din istoria grupului și s-a ridicat la 55 760; mai mare cu 98,2% față de perioada corespunzătoare din 2019.

„Al treilea trimestru al anului 2020 a fost caracterizat de o volatilitate mai scăzută decât prima jumătate a anului. Mai mult, a inclus perioada de vacanță, perioadă în care de regulă piețele financiare sunt mai calme și în privința activității clienților noștri. În ciuda acestui fapt, am obținut rezultate foarte bune – atât în ​​ceea ce privește profitul, cât și clienții noi”, a declarat președintele consiliului de administrație al XTB, Omar Arnaout. „Suntem deosebit de mândri de indicatorii legați de numărul de clienți noi și de numărul mediu de clienți activi. O bază stabilă de clienți în creștere trimestrială ne va permite nu numai să ne consolidăm poziția pe piața globală, ci să constituim și dezvoltarea ulterioară a companiei. Obiectivul nostru este să dobândim în medie 30.000 de clienți noi în fiecare trimestru anul viitor”, a explicat acesta.

Noua ofertă și brand ambassador-ul grupului XTB

Grupul XTB continuă să pună în aplicare obiectivul global de business de a deveni alegerea nr. 1 și cea mai cuprinzătoare soluție pentru fiecare investitor din întreaga lume. Pe 5 octombrie compania a lansat o nouă ofertă „comision 0%” pentru Acțiuni și ETF-uri cu deținere pentru rulaje lunare de până la 100.000 EUR în anumite sucursale europene. XTB oferă în prezent investiții în peste 2.000 de acțiuni cu deținere listate la 16 dintre cele mai mari burse din lume, inclusiv Bursa din New York, Bursa din Londra, Bolsa de Madrid spaniolă, German Börse Frankfurt și Bursa din Varșovia. Pe lângă Acțiuni, XTB oferă peste 200 de ETF-uri ce includ mărfuri, imobiliare și obligațiuni. Clienții XTB au acces la un total de 4.500 de instrumente financiare.

Oferta „0% comision” este susținută de o campanie de marketing și publicitate care implică noul brand ambassador XTB, unul dintre cei mai performanți manageri de fotbal din lume, José Mourinho. Antrenorul portughez va fi ambasadorul global al XTB în următorii doi ani. Anunțul colaborării dintre José Mourinho și XTB a marcat începutul noii campanii globale de marketing „Fii ca José”, care se bazează pe asemănările dintre provocările cu care se confruntă în fiecare zi investitorii și antrenorii. O strategie bine gândită, voința de a câștiga și capacitatea de a învăța din greșeli sunt principalii factori de succes atât în ​​fotbal, cât și în finanțe.

„Deși în al treilea trimestru ne-am limitat activitățile de marketing din cauza sezonului de vacanțe, a fost o perioadă foarte aglomerată pentru noi. Ne-am dedicat acest timp pregătirii pentru lansarea noii oferte de acțiuni și a campaniei de marketing, care a fost lansată chiar la începutul celui de-al patrulea trimestru. Cu oferta „comision 0%”, am deschis ușa larg oricui este interesat să investească atât în ​​acțiuni cu deținere, cât și în ETF-uri. Vrem să le permitem clienților noștri să profite de cât mai multe oportunități care apar pe piață nu numai prin cea mai largă, dar și cea mai atractivă gamă de instrumente financiare”, a adăugat Omar Arnaout. „După câțiva ani de pauză, am revenit la conceptul de promovare a brandului XTB de către un ambasador global, începând un parteneriat cu José Mourinho – unul dintre cei mai buni manageri de fotbal din istorie. Sunt convins că datorită acestei cooperări, brandul nostru va deveni și mai recunoscut în lume”, a conchis Arnaout.

Extinderea pe noi piețe

XTB pune un mare accent pe diversificarea geografică a veniturilor sale, implementând în mod consecvent strategia de construire a unui brand global. Deși în cel de-al treilea trimestru al anului 2020 Polonia rămâne cea mai mare țară din grup în ceea ce privește veniturile (34,5% din veniturile grupului XTB au fost venituri generate pe piața poloneză), Consiliul de administrație al grupului își propune să creeze un cadru juridic și organizatoric la sfârșitul anului 2020 pentru demararea activităților operaționale odată cu începutul anului 2021 într-o țară asiatică. XTB plănuiește, de asemenea, să înceapă operațiunile în Africa de Sud, totuși, din cauza condițiilor și formalităților legale locale complexe, Consiliul de administrație nu este în prezent în măsură să indice data preconizată a operațiunilor de înființare pe această piață.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0