Acțiunile companiei Ascendia au crescut cu 10% față de prețul de deschidere

Acțiunile companiei Ascendia au crescut cu 10% față de prețul de deschidere

Acțiunile companiei Ascendia au crescut cu 10% în prima de zi de tranzacționare la Bursa de Valori București, față de prețul de deschidere. Compania Ascendia a debutat pe piața AeRO pe 7 iulie, iar momentul a fost marcat printr-o deschidere oficială a ședinței de tranzacționare la Bursa de Valori Bucuresti.

Acțiunile companiei se tranzacționează sub simbolul ASC, iar prețul de deschidere din prima zi a fost de 9,1 lei/acțiune. Pe parcursul zilei, au fost efectuate peste 70 de tranzacții, cu o valoare totală de aproape 300.000 lei.

„Am atins un punct important în viața companiei. Considerăm că este un nou start, o nouă etapă, ce începe odată cu listarea. Misiunea Ascendia de a crea un impact pozitiv în educația din România, prin încurajarea folosirii mijloacelor TIC în educație, este de acum înainte una publică. Îi invităm pe toți cei care cred că procesul educațional poate fi îmbunătățit și susținut prin mijloace eLearning să investească alături de noi în acest demers”, a declarat Cosmin Mălureanu (foto), director general al Ascendia.

„Felicit compania Ascendia pentru listarea pe piața AeRO. Cred că la fel de important ca listarea de astăzi este și domeniul în care activează compania Ascendia – cel educațional. Nu putem vorbi de prosperitate și bunăstare economică fără educație, care trebuie să înceapă încă de la vârste fragede. Acest mesaj “Listăm educația la bursă”, este mai mult decât un motto – este un crez pe care noi la Bursa de Valori București îl aplicăm în fiecare zi” a declarat Lucian Anghel, Președinte Bursa de Valori București.

„Este vital pentru economie să avem atât antreprenori cu viziune, care construiesc companii bune și cu perspective de creștere, dar și investitori care să sprijine financiar acest potențial și să pună umărul la crearea unor povești de succes. Cu siguranță compania Ascendia are o poveste de succes, iar de astăzi începe o nouă etapă în viața ei, care va fi tot pe un trend “ascendent” – așa cum spune si numele”, a declarat Ludwik Sobolewski, directorul general al Bursei de Valori București.

Ascendia creează produse educaționale digitale și dezvoltă software educațional personalizat, fiind unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de aplicații educaționale (eLearning) din România. Produsele Ascendia se adresează atât sistemului de învățământ, cât și angajaților din corporații, prin programe de pregătire digitală. Pentru copiii preșcolari și școlari, compania a creat produsele marca EduTeca, revista EduTeca, precum și manualele școlare tipărite și digitale.

Pentru segmentul de pregătire a specialiștilor din corporații, Ascendia produce platforme de management al învățării și oferă servicii de dezvoltare de module educaționale personalizate, către un portofoliu de clienți sau parteneri format din companii cu renume din domenii diverse.

Compania țintește dublarea cifrei de afaceri până în anul 2018, aceasta urmând să depășească valoarea de 2 milioane de euro. De asemenea, Ascendia previzionează o creștere a profitului de peste 2,5 ori, acesta urmând să ajungă aproape de nivelul de 1 milion de euro în anul 2018. Listarea companiei vine după realizarea unui plasament privat, prin care un fond de investiții administrat de Certinvest a cumpărat 10% din acțiunile companiei.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0