In perioada 17-20 martie 2013, România va participa cu peste 50 de firme din domeniul industriei alimentare, la târgul internațional de produse alimentare și băuturi – IFE (International Food & drink Event), ce se va desfasura la Londra, Marea Britanie, în cadrul complexului expozitional ExCel. Firmele românești vor împărți un spatiu de 309 mp, localizat în zona pavilioanelor naționale, în imediata apropiere de sectorul destinat produselor din carne, fapt ce va crea o mai mare atractivitate pavilionului românesc. România, vine la acest eveniment cu produse din sectoarele de carne, panificație, patiserie și dulciuri, apă minerală și plată, ceaiuri, condimente, vinuri, produse lactate și uleiuri vegetale. Asociația pentru Promovarea Alimentului Românesc – APAR, își propune ca împreună cu toate firmele românești reunite la acest eveniment, să promoveze cu succes alimentele românești, brandurile românesti și nu în ultimul rând să stabilească relațiile de bussiness care să le permită intrarea cu ușurință pe piața din Anglia și nu numai.
Organizatorii locali estimează pentru ediția IFE 2013 un număr de circa 30.000 de vizitatori, din care aproape 4.000 străini, în cadrul târgului urmând a fi lansat, pentru prima dată, și programul “Meet the Buyer”, ce va oferi posibilitatea întâlnirii între marile companii britanice importatoare, distribuitoare și angrosiste de produse alimentare și băuturi, cu firmele expozante. România își propune astfel să valorifice amploarea acestui targ prin întreprinderea unor degustări de preparate românești, menite să atragă clienți și să ofere o perspectivă nouă și o atitudine pozitivă, lucruri esențiale în crearea contextului de promovare a alimentelor românești.
Participarea delegatiei române la manifestarea din Marea Britanie a fost posibilă prin susținerea financiară a costurilor de către Ministerul Economiei și va fi superioară celei 2009 în care pavilionul românesc a avut doar 11 expozanți.
Asociația pentru Promovarea Alimentului Românesc – APAR reunește peste 50 de producători autentici din industria alimentară românească și își propune ca prin acțiunile întreprinse să realizeze din alimentul românesc nu numai un motiv de mândrie națională ci și un vehicul al dezvoltării economiei românești.
COMMENTS