Friedrich Wilhelm Raiffeisen a fost desemnată „Cel mai bun serviciu de Private Banking din România” de trei publicaţii financiare internaţionale, Euromoney, Global Finance şi The Banker&Professional Wealth Management, potrivit unui comunicat remis presei. Este pentru prima dată în România când un serviciu local Private Banking primeşte o astfel de recunoaştere.
Divizia de Private Banking a Raiffeisen Bank, Friedrich Wilhelm Raiffeisen, are active de peste 1,1 miliarde euro în administrare în România, mai anunţă banca în comunicat.
„Serviciile sunt adresate unui număr restrâns de clienţi, cu averi ridicate, care accesează consultanţa financiară şi beneficiază de soluţii personalizate”, potrivit comunicatului.
Fiecare publicaţie a luat în calcul toată gama de servicii şi produse oferite de divizia de Private Banking a Raiffeisen Bank: consultanţă financiară, acces la instrumente financiare şi servicii conexe, strategia în selectia produselor oferite, monitorizarea şi administrarea portofoliilor, adaptarea soluţilor la nevoile clienţilor, toleranţa la risc şi condiţiile pieţelor financiare în continuă schimbare. De asemenea, a fost luată în considerare şi opinia specialiştilor în domeniul Private Banking.
„Recunoaşterea venită din partea acestor trei publicaţii financiare internaţionale este o onoare pentru noi şi confirmă că serviciile şi consultanta financiară oferite clienţilor Private Banking de către Friedrich Wilhelm Raiffeisen sunt adaptate la nevoile reale ale clienţilor noştri si la standardele internaţionale. Considerăm că avem o mare responsabilitate prin consilierea clienţilor în administrarea averilor personale şi este un angajament pe termen lung”, a declarat Andra Ion, director Departamentul Vânzări Friedrich Wilhelm Raiffeisen.
Contextul invesiţional curent este marcat de dobânzi foarte scăzute şi un regim de volatilitate ridicat, dar ameliorarea contextului economic şi financiar global, în special la nivelul economiilor dezvoltate, determină investitorii să fie interesaţi de soluţii alternative la instrumentele cu venit fix şi de o diversificare mai mare prin accesarea de instrumente cu capital protejat şi risc controlat, se mai arată în comunicat.
„Avem în vedere tot timpul dorinţele şi idealurile fiecărui client, toleranţa şi capacitatea de a-şi asuma riscuri, orizontul invesiţional, adaptate la contextul economic actual astfel încât soluţia oferită să fie real corelată cu toate aceste perspective”, a mai adăugat Andra Ion.
Raiffeisen Bank deserveşte aproximativ 2 milioane de clienţi persoane fizice, 96.000 IMM-uri şi 8.000 de companii. Reţeaua Raiffeisen Bank numără peste 480 de unităţi, peste 1.100 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de EPOS-uri şi 120 de MFM (automate multifunctionale).
COMMENTS