„BRD Groupe Societe Generale, a doua bancă din România după totalul activelor, îşi doreşte o cotă de piaţă semnificativă şi pe piaţa cardurilor de credit, după ce nu a reuşit decât un procent de 2% în această ierarhie naţională”, a precizat Gheorghe Marinel, director general adjunct al BRD pentru Retail şi IMM.
Ca atare, BRD a lansat astăzi, în parteneriat cu Mastercard, un card de credit care oferă, în premieră mondială, plata în rate fără dobândă la orice comerciant din întreaga lume, fie on-site, fie virtual. Iniţiativa a fost sprijinită de Mastercard Europe, care a sesizat apetitul românilor pentru rate fără dobândă şi a apreciat faptul că acest instrument de plată (cardul de credit) este produsul bancar de retail cu cea mai puternică dinamică pe piata românească, iar BRD – cel mai mare emitent de carduri Mastercard din România – „În proximii cinci ani ne propunem să ajungem între primii trei emitenţi de carduri de credit din România”, a precizat Gabriela Simion, director executiv marketing si managementul produselor la BRD, cu prilejul lansării noului produs.
Între beneficiile noului card de credit al BRD, care este emis în variantă Standard sau Gold, se numără planuri de 18 rate cu dobândă zero, care permit plata în rate online sau direct în magazin, oriunde în lume, fără a fi limitat la o anumită reţea de comercianţi parteneri, opţiunea „cash în rate” – care oferă posibilitatea de a transfera o parte din limita de credit în orice cont curent al deţinătorului şi rambursarea acesteia în maximum 36 de rate egale, cu dobândă promoţională, cumularea totală a plăţilor efectuate pe parcursul unei luni într-un plan de rate egale de pâna la 36 de luni.
Nu este necesar ca acel comerciant de unde se cumpără un produs sau un serviciu să fie înrolat în programul de plăţi în rate fără dobândă. Este suficient ca acel client să plătească folosind respectivul card, urmând ca apoi să sune în call-center-ul BRD şi să solicite împărţirea sumei recent achitate în numărul de rate dorite.
Alte beneficii vizează un program de reduceri în peste 500 de locaţii partenere, disponibil pe platforma online Extrabeneficii.brd.ro şi reduceri la comercianţii incluşi în programul Mastercard Premium, o ofertă extinsă de asigurări de călătorie, acces în saloanele VIP ale aeroporturile din Cluj şi Timişoara (pentru cardurile Gold).
Pentru cardul Standard, licitantul trebuie să dispună de un venit lunar de peste 500 lei, iar limita de credit va fi între 1.000 si 25.000 lei, iar pentru Gold, venitul lunar trebuie să fie mai mare de 2.000 de lei, iar limita de credit va fi între 5.000 lei si 60.000 de lei.
Clienţii care aleg, până la finalul lunii ianuarie 2017, cardul de credit BRD beneficiază de 18 rate fără dobândă oriunde în lume, comision zero de acordare şi administrare în primul an şi intră automat în tragerea la sorţi pentru un premiu în valoare de 15.000 de euro cash dacă au folosit cardul de credit pentru cumpărături de minimum 1.000 lei.
Evenimentul de astăzi a marcat, simultan, şi lansarea globală a serviciului „Mastercard – Plata în rate”. Prin lansarea noului produs, România a mai bifat o premieră globală în materie de plăţi cu cardul, noua soluţie de plată fiind gândită în spiritul unui spor de flexibilitate şi a creşterii puterii de cumparare a clienţilor.
„Noua optiune permite consumatorilor să beneficieze de condiţii şi avantaje neegalate în piaţa din România, în materie de control, transparenţă şi accesibilitate, cât şi o experienţă de plată unică la nivel global”, a spus Cosmin Vladimirescu, manager general Mastercard pentru România.
COMMENTS