AXI Card, noul card de credit cu valabilitate internațională, lansat de AXI Finance IFN, entitate recent intrată pe piața din România, asigură acces la finanțare, indiferent de situația financiară și socială a deținătorilor. Noul instrument de plată a atras, potrivit comunicatului de presă, în numai o lună de la lansare, peste 5.000 de solicitanți. Mai mult de 1.600 de solicitări au fost deja aprobate și peste 1.000 carduri au ajuns deja la clienți, spun oficialii companiei.
AXI este un card de credit fără comisioane de emitere sau de administrare și fără comisioane aplicabile tranzacțiilor efectuate pe piața locală, inclusiv la bancomatele din România. Compania consideră că interesul de care se bucură produsul său se explică prin procedura simplificată de solicitare la distanţă a cardului, ce se poate realiza telefonic sau online, fără a completa prealabil un formular.
„Piața cardurilor de credit din România se află pe un trend constant ascendent, în ultimii ani înregistrând o creștere puternică a utilizării şi ajungând la o piaţă de circa 2,65 milioane de carduri. Cu toate acestea, rata de penetrare raportată la populație este mult sub nivelul din majoritatea statelor europene, unde media ajunge la un card de credit de persoană. Astfel, sunt create premize bune pentru o dezvoltare de succes a brandului AXI în țara noastră. Analizele noastre arată că românii au nevoie de un instrument de plată flexibil și comod, precum cardul AXI. De aceea, suntem încrezători că zecile de mii de clienți pe care îi vizăm începând din acest an își vor pune încrederea în noi și se vor convinge de beneficiile acestui produs”, a declarat Laur Emilian (foto), CEO, AXI Finance România.
Acest produs este deja binecunoscut pe piața din Bulgaria sub denumirea de White Card, unde are peste 60.000 de utilizatori activi, numărul acestora continuând să crească. AXI Finance este divizia internațională a companiei bulgare Access Finance Ltd., care iese în premieră pe piața internațională odată cu lansarea din România, la distanță de numai câteva luni de la anunțul extinderii companiei în afara granițelor.
„Am fost dintotdeauna ghidați de misiunea noastră de a furniza servicii flexibile și inovatoare prin cardurile noastre de credit, indiferent de situația financiară și socială a clientului, în combinație cu o calitate excelentă a serviciilor. Acesta este modul nostru de a contribui la incluziunea financiară a persoanelor care, dintr-un motiv sau altul, nu au acces la instrumentele tradiționale de plată. Aceste persoane ar putea face plăți cu cardul de credit, fie online, fie de pe un telefon mobil. Suntem încrezători că AXI va oferi toate aceste beneficii și clienților noștri din România”, a declarat Țvetan Krastev, manager al Access Finance Ltd.
White Card este un card de credit ușor accesibil și valabil la nivel internațional, utilizat la efectuarea plăților și cumpărăturilor, oferit de una dintre instituțiile financiare de top din Bulgaria – Access Finance. Primul card a fost emis în 2013, iar în prezent, numărul deținătorilor activi ai unui White Card depășește 60.000 de persoane în Bulgaria. În mai puțin de trei ani, clienții companiei au utilizat fonduri de peste 80 de milioane de leva pentru a-și satisface nevoile.
White Card este un produs destinat publicului larg ce îmbunătăţeşte accesul cetățenilor bulgari la acest tip de instrumente de plată, oferindu-le în același timp posibilitatea de a achiziționa online produse și servicii în toată lumea. În 2016, compania și-a anunțat intrarea pe piețele internaționale cu brandul AXI, destinat operațiunilor din afara țării de origine. Subsidiara din România, AXI Finance IFN. S.A., și-a început operațiunile la începutul anului 2017, la doar câteva luni după anunțul extinderii companiei pe piețele internaționale.
COMMENTS