Beneficii de voce şi date fără costuri suplimentare pentru Clienţii Vodafone România

Beneficii de voce şi date fără costuri suplimentare pentru Clienţii Vodafone România

Vodafone România oferă în premieră clienţilor persoane fizice, utilizatori de abonamente şi cartele preplătite, posibilitatea de a folosi, fără costuri suplimentare, beneficiile naţionale de minute şi de date şi în ţările din Spaţiul Economic European, alcătuit din toate ţările din Uniunea Europeană plus Islanda, Lichtenstein şi Norvegia. Oferta face parte din campania prin care operatorul aniversează 20 de ani în România şi este valabilă pentru clienţii noi şi pentru cei care îşi reînnoiesc abonamentele începând de la 10 euro, precum şi pentru cei care îşi activează extra-opţiuni la cartele preplătite începând de la 8 euro. Apelurile primite de abonatii Vodafone Romania in roaming in Spatiul Economic European vor fi gratuite.

Suntem mândri să fim din nou cu un pas înainte şi să inovăm piaţa de telecomunicaţii din România, liberalizând serviciile de roaming pentru toţi clienţii noştri persoane fizice. În acest an aniversar, Vodafone, prima reţea mobilă digitală din România, devine şi prima care le oferă utilizatorilor săi flexibilitatea de a comunica în Europa în aceleaşi condiţii ca în România şi bucuria de a se simţi exact ca acasă”, a declarat Andrea Rossini, Director, Consumer Business Unit, Vodafone Romania.

Şi cel mai recent portofoliu de abonamente pentru companii lansat de Vodafone România oferă posibilitatea de a folosi, fără costuri suplimentare, beneficiile de minute şi de date incluse şi în ţările din Spaţiul Economic European, Vodafone România facilitând astfel comunicarea în roaming pentru toţi cei 8,7 milioane de utilizatori mobili.

Vodafone România aniversează 20 de ani pe tot parcursul anului 2017 printr-o serie de iniţiative dedicate clienţilor, iar oferta specială de servicii în roaming pentru clienţii persoane fizice este cea mai recentă dintre acestea. Brandul Vodafone este prezent pe piata românească din anul 2005, când a achizitionat Connex, care şi-a lansat serviciile în 1997. De-a lungul istoriei sale pe piaţa locală, operatorul a investit cu prioritate în inovaţie, fiind primul care a furnizat servicii GPRS (în 2001) şi mai apoi servicii 3G (în 2005) şi 4G (în 2012). Lansarea primului serviciu de Relatii cu Clientii (în 1997), a primei fundaţii corporative (în 1998), a serviciului de mesaje scurte – SMS – şi a celor de date şi fax (în 1998), precum şi a primului serviciu de recunoaştere automată a vorbirii (în 2014) se numără printre premierele pe care Vodafone România le-a marcat pe piaţa de telecomunicaţii din ţara noastră.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0