Vodafone România anunță indicatorii financiari principali pentru anul fiscal încheiat la 31 martie 2018, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc. Veniturile din servicii raportate pentru întreg anul fiscal 2017-2018 au ajuns la 723,6 milioane de euro, în creștere cu 2,5%, în termeni organici, față de anul precedent.
Vodafone România a înregistrat, în total, 9,6 milioane de clienți la 31 martie 2018, ceea ce reprezintă o creștere cu 2,1% față de anul anterior. Din numărul total de clienți, 8,9 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
La 31 martie 2018, abonații Vodafone România reprezentau 41% din baza de clienți mobili, iar utilizatorii serviciilor preplătite, 59%. Ponderea abonaților în baza totală de clienți mobili a crescut cu 0,3 puncte procentuale față de anul precedent.
Consumul de date mobile a crescut cu peste 80% în anul fiscal încheiat la 31 martie 2018, față de anul precedent. ARPU mobil al Vodafone România a fost de 6 euro în anul fiscal încheiat la 31 martie 2018, față de 6,1 euro, nivel înregistrat în anul precedent.
Murielle Lorilloux (foto), CEO Vodafone România, a declarat: „În anul fiscal încheiat, ne-am concentrat pe prioritățile noastre cheie – big data, extinderea ofertei de servicii adresate familiilor și digitalizarea. Clienții noștri au beneficiat de un portofoliu îmbogățit de servicii, o experiență mai bună oferită în toate punctele de interacțiune cu ei și de investiții continue în rețea, care ne-au adus supremația pe piață din punctul de vedere al vitezei și al calității.
Lansarea Supernet 4,5G a reprezentat un moment de referință pentru clienții noștri și pentru întreaga piață, numărul dispozitivelor compatibile cu tehnologia 4,5G crescând de la lună la lună după lansare. Săptămâna trecută am anunțat intenția de a achiziționa UPC România, tranzacție ce urmează a fi aprobată de autorități și care va accelera strategia noastră de transformare a Vodafone România într-un furnizor de servicii convergente de telecomunicații. Compania creată în urma achiziției va putea oferi clienților posibilitatea de a alege dintr-un portofoliu mai variat de produse, servicii și oferte comerciale, iar noi vom putea face mai multe investiții prin care să ne extindem infrastructura digitală din România”.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 25 de țări, 46 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 18 țări. La 31 martie 2018, Vodafone Group avea 535,8 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 19,7 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India și toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri.
COMMENTS