Peste 500 de clienți Provident au beneficiat de o reducere de 10 puncte procentuale la dobândă, după ce au răspuns corect la 4 întrebări consecutive din domeniul financiar. Campania, care face parte din strategia lansată de companie în 2017 sub sloganul Provident semnează pentru creditare responsabilă, s-a încheiat în 6 august.
În cele 4 săptămâni de campanie, peste 6.500 de utilizatori unici au accesat platforma de testare a cunoştinţelor financiare şi au răspuns de peste 27.000 de ori la cele peste 250 de întrebări disponibile.
74% din cele 27.000 de răspunsuri primite au fost corecte, în timp ce numărul celor care au reușit să răspundă corect la 4 întrebări consecutiv a fost de 1.800. În total au fost generate peste 700 de leaduri, dintre care 502 s-au concretizat în contracte de credit. Valoarea medie a unui împrumut a fost de aproximativ 5.000 de lei, în timp ce reducerea totală medie de cost rezultată din scăderea cu 10 puncte procentuale a dobânzii pentru toate cele 502 contracte a fost de aproximativ 600 de lei/ contract.
,,Credem că recompensarea cunoștințelor financiare este încă un pas important prin care încercăm să ne asigurăm că le oferim clienţilor noştri, dincolo de împrumuturi şi mijloacele necesare pentru a înţelege cât este de important să fie consumatori de servicii financiare responsabili. De altfel, suntem responsabili în relaţia noastră cu clienţii şi înţelegem cât este de important să acordăm împrumuturi doar în măsura în care nu împovărăm financiar clientul.,” a declarat Florin Bâlcan, directorul general al Provident Financial România.
Cea mai mică sumă împrumutată a fost de 800 de lei iar cea mai mare de 15.000 de lei. Aproape o treime din totalul împrumuturilor acordate au fost către clienţi din Covasna şi Bucureşti. Testele de educație financiară au fost dezvoltate împreună cu experții Finzoom și validate de către Asociaţia Utilizatorilor Români de Servicii Financiare (AURSF). Întrebările au un grad de dificultate scăzut spre mediu și acoperă mai multe domenii economice și financiare, inclusiv produse și servicii care nu se află în portofoliul Provident. Cei care își doresc consolidarea cunoștințelor de educație financiară vor avea acces la toate întrebările folosite în cadrul campaniei de testare a cunoştinţelor de educaţie financiară, pe platforma www.sigurantafinanciara.ro, centrul online de educatie financiară și antreprenorială susținut de Provident din 2013. Site-ul oferă 10 modele de calculatoare de buget și a fost accesat de peste 110.000 de români în ultimii ani.
COMMENTS