Asirom VIG a recrutat peste 300 de potențiali agenți de asigurări în lunile aprilie si mai. Primii 300 de recruți vor trece prin procesul de instruire și, ulterior, de certificare.
Asirom VIG a început un proces amplu de recrutare și pregătire, în urma căruia își va mări forța de vânzări cu peste 300 de agenți de asigurari. Jobul presupune un contract de colaborare, va fi remunerat în funcție de performanțe și este flexibil din punct de vedere al programului de lucru. Astfel, poate fi un nou start în carieră pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sau o alternativă pentru cei care doresc să își suplimenteze veniturile.
În contextul în care Consiliul Autorității de Supraveghere Financiară a suspendat până la 1 iulie 2020 plata taxei de examinare pentru Pregătirea Profesională Inițială, Asirom a decis să ofere instruirea inițială viitoriilor agenți printr-un program de training acreditat. Astfel, Asirom sprijină piața de profil și asigură accesul unui număr cât mai mare de persoane în domeniu.
Decizia de a mări echipa vine într-o perioadă economică delicată, în care cuvântul cheie a fost SOLIDARITATE. Asirom a fost alături de clienți și de angajați, iar acum a venit momentul să fie alături și de cei care își caută un job sau doresc să își suplimenteze veniturile. Sprijinim inițiativa ASF de a exlude taxa de examinare, astfel că ne-am asumat pregătirea inițială a primilor 300 de potențiali agenți”, a declarat Cristian Ionescu, Președinte al Directoratului Asirom VIG.
Pe lângă schema de comisioane și de bonusuri, Asirom oferă agenților de asigurări posibilitatea de promovare în cadrul programului „Trepte de carieră”, program de lucru flexibil și cursuri gratuite de dezvoltare profesională și personală. În plus, fiecare agent are la dispoziție o gamă variată de produse pe care le poate vinde, în funcție de abilitățile sale: de la asigurarea de sănătate la cea de viață, auto sau de locuință și se poate adresa atât persoanelor fizice, cât și juridice.
Asirom a luat decizia de a-și extinde echipa și de a oferi celor în căutarea unui loc de muncă noi oportunități de dezvoltare într-un mediu dinamic, competitiv și mai ales, sigur pentru desfășurarea activității în condiții de muncă normale. Încă de la începutul stării de urgență, Asirom a implementat munca de acasă pentru peste 50% dintre angajați, măsură care continuă și în prezent. În plus, s-au luat toate măsurile de siguranță, atât pentru angajați, cât și pentru clienți, prin igienizarea spațiilor, signalistică de atenționare și o comunicare constantă.
Mai mult, angajații au primit acces la serviciul de hotline medical, primul de acest gen din România, lansat de Asirom la finalul lunii martie. Prin accesarea serviciilor de telemedicină, angajații au acces la consultații medicale online sau telefonic, evitând astfel deplasările la clinică și contactul fizic, în contextul actual al distanțării sociale. Hotline-ul medical este oferit prin intermediul unui parteneriat cu Telios și se găsește exclusiv la Asirom.
Pentru înscrieri și informații suplimentare: https://asirom.ro/cariere-asirom
COMMENTS