După ce în 2019 ING Office Dorobanți (Calea Dorobanți 135-145, București) a pilotat conceptul ING Home, care redefinește experiența clientului într-o sucursală bancară, ING Bank reamenajează 11 agenții la nivel național, până la finalul anului. Acest nou concept prioritizează experiența clienților într-un spațiu modern, relaxat și structurat diferit.
Prin crearea acestui mediu, ING Bank redefinește relația dintre bancă şi client cu un accent mai pronunţat pe consultanță, relevanță și eficiență în ceea ce priveşte timpul petrecut într-un ING Office. Noul design alocă un spațiu dedicat zonelor de consiliere și educație digitală, pentru a susține și informa clienții să ia cele mai bune decizii, pe baza nevoilor lor.
Reamenajarea înseamnă noi spații, cum ar fi „inima ING”, o zonă de întâmpinare proiectată ca un living modern, unde vizitatorii sunt primiți ca oaspeți în casa ING. Totodată, clienții vor avea la dispoziție zona digitală, dedicată operațiunilor și tranzacțiilor bancare digitale, unde pot accesa și soluțiile ING de profil pentru prima dată și se pot familiariza cu ele. În plus, au acces la zone semi-private, birouri deschise pentru consultanță personalizată, precum și la spații private destinate discuțiilor mai complexe.
“Serviciile disponibile oriunde și oricând fac parte din ADN-ul ING Bank. Acest model a presupus întotdeauna un mix între platforma de internet banking, destinată operațiunilor de zi cu zi, care pot fi finalizate online rapid, ușor și sigur și rețeaua națională ING Office, unde clienții vin pentru acele momente importante în relația lor cu banca, cum ar fi cumpărarea unei case noi, realizarea unei investiții sau alte situații mai complexe.
În acele momente, dorim să le oferim o atmosferă primitoare și confortabilă, în care să se simtă relaxați în timp ce discută cu un partener de încredere la o ceașcă de cafea. Acest lucru nu s-ar fi putut face fără dedicarea proprietarilor care dețin franciza ING Office în cele 11 unități ce vor fi relansate în acest an. Aceștia şi-au intensificat eforturile și au făcut faţă acestei provocări, ajutându-ne să ne ţinem promisiunea unei experiențe diferite oferită clientului”, a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail Banking ING.
Prima inaugurare are loc astăzi, în biroul Timișoara de pe strada Proclamația de la Timișoara nr. 5, care a fost și prima sucursală deschisă în afara Bucureștiului în 2004, când ING Bank a început să-și construiască rețeaua națională.
Alte 10 vor fi lansate anul acesta, fie că e vorba de reamenajare, fie de relocare în imediata apropiere a fostelor locații. Acestea sunt: Satu Mare (Libertatea), Timișoara (Gheorghe Lazăr), Brașov (Onix), Brăila (Calea Călărașilor), Craiova (Cuza), Alba Iulia, Oradea (Dacia) și București (centrul vechi, Chibrit, Victoriei).
Clienții ING Bank preferă mediul digital, peste un milion din cei 1,4 milioane de clienți activi de retail utilizând platforma ING Home’Bank pentru activitățile lor de zi cu zi. Aceștia își verifică conturile, fac tranzacții sau accesează noi produse disponibile instantaneu, precum împrumuturi personale, conturi de economii și Round-Up direct de pe desktop sau de pe dispozitivele mobile. Deși vizitează biroul, în medie, o dată pe an, o fac în momentele importante în relație cu banca, de aceea experiența dintr-un ING Office este cu atât mai importantă.
COMMENTS