- Recunoscând rolul esențial al companiilor mici și mijlocii în economia României, Vodafone vine în sprijinul acestora cu o platformă dedicată de resurse care să le ajute să se dezvolte și să opereze cu succes într-o lume digitală;
- Acces gratuit la materiale și informații utile despre subiecte relevante, precum securitatea cibernetică și amenințările informatice, construirea unei prezențe online, promovare online, instrumente pentru munca de la distanță, tutoriale și cursuri pe teme actuale și de interes;
- Prin intermediul V-Hub, IMM-urile pot intra în legătură cu un consultant Vodafone Business pentru sfaturi și mai multe informații legate de principalele teme ale platformei.
Vodafone Business lansează V-Hub, o platformă online dedicată companiilor mici și mijlocii, cu acces gratuit la resurse și informații relevante în ceea ce privește digitalizarea. V-Hub își propune să fie un instrument care să le ofere IMM-urilor un sprijin real, care să le ajute să se dezvolte și să opereze cu succes într-o lume digitală.
Platforma este structurată în patru secțiuni principale: Expertiză digitală, Marketing digital, Securitate digitală și Muncă de la distanță. Aici utilizatorii vor regăsi materiale și informații practice pentru dezvoltarea afacerii în mediul digital, precum amenințările informatice și cum își pot proteja afacerea împotriva acestora, cum își construiesc o prezență online, cum își creează un website, cum se pot promova utilizând social media sau cum mențin productivitatea într-un sistem de muncă hibrid.
V-Hub oferă, totodată, acces gratuit la o serie de tutoriale practice și cursuri care să ajute companiile mici și medii să se adapteze unei lumi în continuă schimbare.
De asemenea, prin intermediul V-Hub, companiile pot intra în legătură cu un consultant Vodafone Business pentru sfaturi și mai multe informații legate de principalele teme ale platformei, care vor fi oferite gratuit.
“Deseori ne referim la companiile mici și mijlocii ca fiind coloana vertebrală a economiei. La nivelul României, acestea generează două treimi din locurile de muncă, fiind, astfel, o componentă vitală a economiei și o parte integrantă a inovării și dezvoltării. Contextul pandemic ne-a arătat și mai clar importanța și necesitatea de a avea un mediu de business rezilient, pregătit să facă față și să răspundă oricăror provocări. Din păcate, companiile mici și mijlocii au fost puternic lovite și cele mai expuse, în special pe fondul unui grad de digitalizare scăzut în acest segment. Știm că acele companii care investesc în servicii digitale au gestionat mai bine provocările utilizând tehnologia pentru a-și adapta rapid modul de lucru. De aceea, nevoia de transformare digitală este critică pentru afacerile mici și medii din România. Vodafone s-a angajat să sprijine companiile mici și medii în acest demers, să fie un partener de încredere pentru acestea în procesul de transformare digitală și adaptare la un mediu în continuă schimbare. Inițiativa de a lansa o platformă care vine în ajutorul IMM-urilor din România cu informații relevante și consiliere gratuită din partea consultanților noștri este unul dintre instrumentele prin care ne propunem să concretizăm acest obiectiv”, a spus Mihnea Rădulescu, Director Vodafone Business Unit, Vodafone România.
COMMENTS