Devenit un eveniment tradițional, organizat de Finmedia și revista Piața Financiară în fiecare lună aprilie a ultimilor 14 ani, Gala ONLINE BANKING a fost găzduită de hotelul Ramada North, și s-a bucurat de prezența unor importanți reprezentați ai mediului bancar și ai industriei IT.
Gala a fost deschisă de o masă rotundă de dezbateri, întreținută de specialiști de marcă din domeniu, pe tema „Digital banking – banking-ul „tradițional” al viitorului”, unde s-a vorbit despre principalele tendințe care au definit banking-ul digital în ultimul an, care ar fi viitorul milestone în digital banking, inovații și noi tendințe ale pieței. Având-ul ca moderator pe Directorul General al ConectX, George Anghel, la masa rotundă au vorbit despre subiectele propuse dezbaterii, speakeri de valoare, cunoscuți și apreciați pentru profesionalismul lor: Cristian Mustață, Director Executiv Adjunct, Distribuție Retail BCR, Mugur Podaru, Director, Direcția Operațiuni la Distanță CEC Bank, Maja Mikic, Director Executiv Transformare Digitală, BRD – GSG, Corina Cristescu, IT Area Lead ING Bank Romania, Marius Flore, Director Digital, Banca Transilvania, Octavian Hera, Director Marketing Libra Internet Bank, Marius Scarlat, Product Lead Financial Services, Tremend.
Redacția revistei Piața Financiară, dar și prin intermediul site-ului www.piatafinanciara.ro, a reușit, cu ajutorul esenţial al instituţiilor de credit participante la studiu, să continue să monitorizeze dinamica serviciilor de internet și mobile banking furnizate de băncile locale, atât din punct de vedere al salturilor cantitative, cât și al transformărilor inovative, cerute de noile generații de clienți. Rezultatele celui de al 14-lea an de monitorizare, 2021, sunt relevante pentru traseul ascendent al digitalizării serviciilor bancare și a creșterii numărului de clienți care folosesc cu precădere accesarea la distanță, ca și a numărului de tranzacții și a valorii plăților.
Urmare a studiului efectuat după o evaluare atentă a serviciilor digitale puse la dispoziția clienților. pe baza datelor oferite de băncile locale, la ediția a 14-a a Galei ONLINE BANKING, au fost premiați performerii de facto ai anului trecut.
Directorul general al Finmedia, Mihai Săndoiu, a oferit diplomele pentru performanțele obținute de băncile din România în anul 2021.
„Best Performance in Internet Banking” în 2021
Premiul pentru „Cea mai mare creștere a numărului total de clienți activi și a numărului total de clienți activi persoane fizice – Categoria bănci medii și mici” >>VISTA BANK
Premiul pentru „Cel mai mare număr total de tranzacții clienți persoane fizice și cel mai mare număr total de clienți și cel mai mare număr total de clienți persoane fizice – Categoria bănci medii și mici” >>OTP Bank
Premiul pentru „Cel mai mare număr total de clienți activi, cel mai mare număr total de clienți activi persoane juridice și cea mai mare valoare a tranzacțiilor clienți persoane fizice – Categoria bănci medii și mici” >> LIBRA INTERNET BANK
Premiul pentru „Cea mai mare creștere a valorii tranzacțiilor, a valorii tranzacțiilor clenți persoane fizice și a valorii tranzacțiilor clienți persoane juridice – Categoria bănci medii și mici” >> VISTA BANK
Premiul pentru „Cea mai mare creștere a numărului de tranzacții clienți persoane juridice și cea mai mare creștere a valorii tranzacțiilor și a valorii tranzacțiilor clienți persoane juridice” >>CEC Bank
Premiul pentru „Cea mai mare creștere a valorii tranzactiilor clienți persoane fizice” Raiffeisen Bank
Premiul pentru „Cel mai mare număr total de clienți, cel mai mare număr total de clienți persoane fizice și cel mai mare număr total de clienți persoane juridice” >> Banca Comercială Română
Premiul pentru „Cel mai mare număr de clienți activi și de clienți activi persoane fizice și cea mai mare valoare totală a tranzacțiilor persoane fizice” >> ING Bank
„Best Performance in Mobile Banking” in 2021
Premiul pentru „Cea mai mare creștere a numărului total de accesări și a numărului total de accesări persoane fizice – Categoria bănci medii și mici” >> Patria Bank
Premiul pentru „Cea mai mare creștere a numărului total de clienți, a numărului total de clienți persoane fizice și a numărului total de clienți persoane juridice – Categoria bănci medii și mici” >> Libra Internet Bank
Premiul pentru „Cel mai mare număr total de clienți, cel mai mare număr total de clienți persoane fizice și cel mai mare număr total de clienți persoane juridice – Categoria bănci medii și mici” >>OTP Bank
Premiul pentru „Cel mai mare număr total de tranzacții clienți persoane fizice – Categoria bănci medii și mici” >> Garanti BBVA
Premiul pentru „Cea mai mare creștere a numărului total de clienți, a numărului total de clienți persoane fizice și a numărului total de clienți persoane juridice” >>CEC BANK
Premiul pentru „Cel mai mare număr total de clienți persoane juridice și cea mai mare creștere a valorii totale a tranzacțiilor clienți persoane juridice” >>BCR
Premiul pentru „Cel mai mare număr total de clienți și și cel mai mare număr total de clienți persoane fizice” >>RAIFFEISEN BANK
Premiul pentru „Cel mai mare număr total de tranzacții, cel mai mare număr total de tranzacții clienți persoane fizice și cel mai mare număr total de tranzacții clienți persoane juridice” >>ING BANK
Premiul pentru „Transformare digital prin omnichannel banking” >>BRD
Premiul „Banca digitală a anului” >>Banca Transilvania
Georgeta Clinca
COMMENTS