Mail Boxes Etc. (MBE), franciza adusă în România de antreprenorul Adrian Minea, care oferă soluții integrate de ambalare, curierat, logistică și fulfillment, vine în sprijinul persoanelor care își planifică o călătorie – cu avionul sau cu trenul și le transportă bagajele la destinație, eliminând astfel riscul de a le pierde sau rătăci.
Debutul vacanței de vară și creșterea explozivă a cererii pentru călătorii cu avionul,după pandemie, au pus companiile aeriene și personalul angajat la sol al aeroporturilor în imposibilitatea de a gestiona corect și în timp util fluxul mare de călători și bagajele aferente. Mii de zboruri au fost anulate și sute de mii de bagaje a fost rătăcite pe aeroporturile lumii, din cauza limitării serviciilor de handling, iar călătorii au așteptat cu săptămânile ca bagajele lor să ajungă la destinație sau acasă, după efectuarea călătoriei.
Pentru a evita astfel de situații neplăcute pentru oricine pleacă cu avionul în vacanță sau în interes de serviciu, Mail Boxes Etc. (MBE) vine în sprijinul călătorilor care vor să fie siguri că lucrurile personale ajung la destinație odată cu ei și oferă servicii de ambalare, expediere și returnare a bagajelor, la finalul călătoriei.
”Vedem cu toții ce se întâmplă pe aeroporturile lumii în această perioadă și știm că nimic nu este mai neplăcut decât să constați la coborârea din avion că bagajul tău s-a rătăcit pe undeva și nu știi când ajunge. Pentru a evita bătălie de cap, completarea de formulare, așteptarea și chiar riscul de a nu-și mai recupera niciodată lucrurile personale, le reamintim tuturor celor interesați că MBE oferă, în toate cele peste 53 de state în care are operațiuni serviciul deambalare și expediție a bagajelor la destinația aleasă de client. Condiția este ca bagajele să fie aduse la una dintre agențiile MBE din țară cu minimum patru zile înainte de a pleca în vacanță. Noi ne vom ocupa apoi de ambalare, expediere și retur, la întoarcerea din concediu. Folosind acest serviciu de la MBE, turiștii simplifică deplasarea prin aeroporturi – mai ales dacă au și escală -evită eventualele întârzieri cauzate de bagaje și elimină neplăcerile provocate de pierderea sau rătăcirea bagajelor. Oferim clienților noștri posibilitatea de a-și expedia bagajele prin intermediul MBE tot timpul anului, inclusiv iarna, când au de transportat echipamente voluminoase de ski sau alte sporuri de iarnă”, a declarat Alina Scripca, Business Development Manager MBE România.
Cum se trimit bagajele prin MBE
Turiștii care vor să trimită bagajele prin intermediul Mail Boxes Etc. trebuie să se prezinte la o agenție MBE cu cel puțin patru zile înainte de a pleca în vacanță. Aceștia pot accesa website-ul companiei www.mberomania.ro, pentru a vedea care este cea mai apropiată agenție a companiei.
Serviciul oferit de MBE este disponibil pentru orice destinație din lume și include atât expedierea, cât și returul bagajelor la întoarcere. Costurile variază în funcție de greutate, dimensiuni și destinație și nu există o limită de greutate, ca la transportul cu avionul.
În funcție de destinație, bagajele ajung în 48 de ore sau în 3-5 zile, direct la hotel sau la adresa indicată de client. În Europa, expedițiile pot ajunge și în 24 de ore, însă în acest caz costurile cresc, pentru că se va apela la transport aerian.
Bagajele care urmează a fi expediate pot fi valize sau trollere, ele urmând a fi ambalate și înfoliate corespunzător pentru transport în agențiile MBE.
Serviciul de transport al bagajelor oferit de MBE nu se adresează doar turiștilor care pleacă în vacanță, ci și altor categorii de clienți, cum ar fi persoanele are se mută în/din România, românii stabiliți în străinătate și care vor să trimită pachete în țară sau cei care au de transportat echipamente voluminoase, cum ar fi cele de ski sau surf.
COMMENTS