În urma finalizării procedurilor de achiziție publică, CFR Călători și Alpha Bank România au încheiatacorduri cadru pe termen lung pentru accesibilizareașisimplificarea procesului de plată la achiziționarea legitimațiilor de călătorie, prin mijloace electronice. Alpha Bank România pune la dispoziția operatorului național de transport feroviar de călători serviciul e-commercepentruachiziția online a legitimațiilor de călătorie precum și aplicația Alpha PhonePOS care permite plata cu card bancar a legitimațiilor de călătorie în tren.
Achiziția online a legitimațiilor de călătorie atât pe rute naționale, cât și internaționale precum și soluția de plată în tren – Alpha PhonePOScompleteazădemersurile CFR Călători pentru creșterea gradului de digitalizare și a accesibilității la transportul feroviar de călători.
Plata online a legitimațiilor de călătorie obținute prin aplicația CFR Călători disponibilă web sau descărcabilă gratuit din Google Play, AppStore, HuaweiAppGallery pentru sistemele de operare Android și iOS se poate face acum mult mai ușor, în siguranță, cu o creștere a ratei de aprobare/ securizare prin Click4pay (salvarea în siguranță a cardului în aplicația de plată).
Începând cu 15 noiembrie se pot achiziționa legitimații de călătorie online la toate trenurile până la ora de plecare din stația de îmbarcare.
SoluțiaTaptoPhone, furnizată de Alpha Bank România operatorului național de transport feroviar de călători a fost testată cu succes în cadrul unui proiect pilot șia fost extinsă la nivelul întregului personal de tren.
Plata legitimațiilor de călătorie se poate realiza acum în tren rapid și sigur cu card bancar sau orice alt dispozitiv inteligent de plată de tip contactless.
Alpha PhonePOS este prima aplicație lansată în România, în cursul anului 2020, ce poate transforma orice dispozitiv mobil cu sistem Android în POS și permite acceptarea plăților cu cardurile de debit sau de credit contactless sau prin intermediul echipamentelor dotate cu tehnologia NFC.
“Cerințele pasagerilor ne impulsionează în oferirea unor servicii mai bune și fiabile, astfel ne adaptăm constant noilor tendințe digitale. Partenerii noștri, Alpha Bank România, ne sprijină în îmbunătățirea gradului de digitalizare a serviciilor oferite prin implementarea unor soluții noi și moderne, menite să facă experiența călătoriei cu trenul mai plăcută. Simplificarea procesului de plată la achiziția online cu cardul, precum și extinderea utilizării dispozitivelor mobile în activitatea comercială a personalului de tren reprezintă încă un pas pe care CFR Călători îl face în procesul digitalizării și al creșterii accesibilității la transportul feroviar de călători”, a declarat Traian Preoteasa, Directorul General al CFR Călători.
“Ne bucurăm că am putut sprijini operatorul național de transport feroviar de călători prin oferirea unor soluții moderne de plată. Contribuim astfel la strategia partenerilor noștri de creștere a gradului de digitalizare a serviciilor oferite și ne consolidăm poziția pe piața soluțiilor de plată. Nivelul de utilizare a plăților digitale depinde de infrastructura pe care consumatorii o au la dispoziție și suntem încântați că soluția noastră inovatoare de tip TaptoPhone va fi extinsă pe toate rutele deservite de CFR Călători”, a declarat Sergiu Oprescu, Președinte Executiv al Alpha Bank România și Director General al Rețelei Internaționale Alpha Bank.
COMMENTS