Fressnapf împlinește un an de la intrarea pe piața românească de  hrană și accesorii pentru animale de companie

Fressnapf împlinește un an de la intrarea pe piața românească de hrană și accesorii pentru animale de companie

Fressnapf, liderul pieței europene în comercializarea produselor pentru animale de companie, împlinește toamna aceasta un an de la deschiderea primului magazin din România. Compania a lansat în ultimele 12 luni 22 de magazine, dintre care șase în București și împrejurimi, și a creat, astfel, peste 150 de locuri de muncă.

Până la finalul anului 2023, reprezentanții Fressnapf plănuiesc încă două inaugurări, în județele Sibiu și Timiș și estimează pentru 2024 o creștere cu 50% a numărului acestora și cu peste 40% a locurilor de muncă deschise în România.

Românii sunt mari iubitori ai animalelor de companie și acest lucru s-a simțit în entuziamsul care ni s-a arătat încă de la intrarea în piață. Grija pentru prietenii necuvântători a dus la formarea de noi trenduri, pe care le observăm în rândul consumatorilor noștri. Aceștia caută soluții pentru nevoi foarte specifice, precum hrană sustenabilă sau vegetariană, produse bazate pe proteine provenite din insecte sau ceea ce numim <<B.A.R.F (Biologically Appropriate Raw Food) feeding>>. Ne bucurăm că suntem cu un pas înaintea tendințelor și reușim să răspundem pozitiv tuturor dinamicilor pieței.”, explică Dániel Kisgergely, Cluster Managing Director. 

Lansarea unei platforme de e-commerce, printre planurile de viitor

Dincolo de extinderea lanțului de magazine fizice, compania are în vedere, în viitorul apropiat, și lansarea unei platforme competitive de vânzări online, care să facă produsele accesibile pentru clienți din întreaga țară. 

Ne așteptăm să încheiem trimestrul al patrulea cu o cifră de afaceri triplă, comparativ cu aceeași perioadă din anul precedent. Conform datelor publice, aproape jumătate dintre gospodăriile din România au un câine, o pisică sau chiar ambele animale de companie și nu avem motive să credem că statisticile se vor schimba în curând. Păsările exotice și peștii de acvariu ocupă următoarele poziții din clasament, aceștia având, de asemenea, nevoi sporite de îngrijire. Prin urmare este firesc să ne gândim la extindere și la cum putem face produsele noastre accesibile unui număr cât mai mare de iubitori de animale.” completează Dániel Kisgergely, Cluster Managing Director. 

Printre planurile de viitor ale companiei se numără și seria educativă „Pet Academy”, un proiect video care va fi lansat pe website-ul official, acolo unde consumatorii pot găsi informații prețioase despre animalele lor de companie, precum și accesa în premieră o serie de oferte și promoții.

Grupul Fressnapf are o istorie de peste 33 de ani, primul magazin fiind deschis în anul 1990, în Erkelenz, Germania. Astăzi, compania are o cifră de afaceri anuală de 3.5 miliarde de euro. Pe lângă succesele antreprenoriale, compania este profund implicată și în proiecte legate de bunăstarea animalelor, iar în urmă cu câțiva ani a lansat inițiativa „Împreună pentru animalele de companie”.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0