Achizițiile românilor de Black Friday: 252 lei, valoarea medie a comenzilor de Black Friday prin platforma easySales, 70% cu plata online

Achizițiile românilor de Black Friday: 252 lei, valoarea medie a comenzilor de Black Friday prin platforma easySales, 70% cu plata online

Românii au cheltuit, în medie, pentru o comandă, 252 de lei în ziua de 8 noiembrie 2024, potrivit datelor înregistrate în platforma SaaS de automatizare a activităților de eCommerce easySales. Suma a fost ușor redusă față de nivelul înregistrat de Black Friday 2023, când a atins 263 de lei.

Ponderea plăților online a crescut, de Black Friday 2024, la 70%, față de cele două treimi care au optat pentru această modalitate de plată în 2023.

Cea mai mare comandă de Black Friday realizată prin magazinele din platformă a depășit 47.000 de lei, dublu față de nivelul maxim înregistrat în 2024, și a constat în echipamente de construcții.

Cele mai mari creșteri ale volumelor de comenzi au fost înregistrate de categoriile:

  • Hrană și accesorii pentru animale de companie, +106,9%
  • Modă și bijuterii, + 90,3%
  • Electronice, +79,8%
  • Alimente, produse de curățenie, +64,8%
  • Piese și accesorii auto, +61,9%
  • Echipamente pentru birou, +43,8%
  • Echipamente sportive și pentru aer liber, +36,4%
  • Casă și bucătărie, +23%
  • Jocuri și jucării, +15,8%
  • Produse farmaceutice, +11,6%

Comparativ cu Black Friday 2023, categoriile care au înregistrat o evoluție negativă sunt Cărți, reviste și ziare, -39,7%, și, respectiv, Artă și hobby, -26%. 

Comparativ cu anul 2023, volumul de comenzi înregistrate prin platforma easySales a crescut cu 30%.

Cele mai mari vânzari sunt înregistrate în cele mai mari județe din România: București, Ilfov, Cluj, Timiș, Iași, Constanța, Brașov, Prahova, Sibiu, Dolj. 

La nivel de vânzări înregistrate în alte țări, ponderea achizițiilor internaționale a crescut, de la 2% din totalul vânzărilor înregistrate în easySales, la 4,4% în acest an.

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0