Pentru a sublinia importanța protejării datelor bancare online, Asociația Română a Băncilor împreună cu Golin și Cinema City România au lansat campania „Nu da spoiler cu datele de pe card”, o inițiativă inedită, menită să crească gradul de conștientizare privind siguranța online.
Spoilerele sunt coșmarul oricărui cinefil care vrea să vadă un film. Oricât de ciudat ar suna însă, filmele și siguranța financiară au ceva în comun. Vrei să te bucuri de ele. Așadar, la două lucruri nu dai spoilere în viață, la filme și la informațiile bancare. Când dai datele de pe card, alții dau lovitura.
„Programul de awareness Sigurantaonline.ro este menit să ghideze utilizatorii de produse și servicii bancare să se protejeze împotriva tentativelor de fraudă online. O oră alocată sfaturilor de pe plaforma Sigurantaonline.ro înseamnă protecție împotriva fraudelor online pe viață”, a spus Gabriela Folcuț, Director Executiv, Asociația Română a Băncilor.
„Oamenii urăsc spoilerele la fel de mult cât iubesc filmele la cinema. Te poți supăra însă pe Irina Margareta Nistor pentru că îți dă spoilere? Niciodată! Mai ales când rămâi cu ceva din ele”, a spus Ioana Munteanu, Creative Director, Golin.
„Perspectiva furtului datelor de card este absolut de groază, așa că am vrut să luăm parte la o campanie de conștientizare a protejării informațiilor personale, înainte ca totul să se transforme într-o dramă. Nouă ne-au plăcut dintotdeauna finalurile fericite, așa că ne-am bucurat să fim gazdele realizării unor spoturi tare amuzante, pe un subiect atât de serios, cu Irina și Marele Ecran în rol de mari complici”, a completat Ioana Ionescu, Marketing Manager, Cinema City.
Campania s-a derulat în perioada 10-23 ianuarie 2025
Am creat o experiență la trei dintre dintre cele mai așteptate filme, lansate la începtul anului în Cinema City: Sonic, Nosferatul și Den of Thieves: Pantera. Am lansat trei spoturi video înaintea fiecărui film, în care am dramatizat importanța siguranței financiare, făcând o paralelă cu lumea filmelor. Astfel, am dat ”spoilere” din filmul pe care oamenii urmau să îl vadă, iar acestea nu le-a dat oricine, ci chiar cel mai mare critic de film din România – Irina Margareta Nistor.
Campania a fost extinsă în social media, cele trei spoturi video au fost postate pe pagina Facebook DreptulLaBanking și 5 influenceri de top au amplificat campania pe paginile lor de Titktok si Facebook. Aceștia au mimat indignarea asupra faptului că au fost la film și au primit spoilere înainte de film de la Irina Margareta Nistor, dar apoi și-au dat seama, că cel mai mare spoiler este să-ți dai datele de pe card.
Spoturile video au putut fi văzute în 28 de cinematografe Cinema City România din 21 de orașe și pot fi accesate pe linkul următor: https://fb.watch/x9SWqIEixq/.
Mesajele transmise prin cele trei spoturi video, publicului din Cinema City au fost:
- Nu da spoilere cu datele de pe card și parolele la internet/mobile banking
- Evită ofertele de câștiguri mari, multe sunt false
- Nu instala aplicații, ca fiind aplicații de investiții
- Nu divulga informații la cerere
- Nu te lăsa păcălit, indiferent cine te sună
Echipa ARB: Gabriela Folcuț (Executive Director).
Echipa Golin: Ioana Munteanu (Creative Director), Ingrid Zamfir (PR Manager), Andrei Popa (Art Director), Roxana Mihalache (PR Director), Cristina Stroiu (Influencer Marketing Manager).
COMMENTS