Dragobete în era neobank: Salt iubește România și peste 400.000 de români iubesc Salt Bank

Dragobete în era neobank: Salt iubește România și peste 400.000 de români iubesc Salt Bank

Salt Bank, primul neobank 100% românesc, anunță depășirea pragului de 400.000 de clienți la doar 10 luni de la lansare, cu peste 70.000 de noi clienți înrolați în ultimele 2 luni, de la finalul anului 2024 până în prezent. Rata rapidă de adopție a aplicației confirmă apetitul românilor pentru soluții bancare digitale moderne „made in România”. În 2025, Salt Bank dorește depășirea pragului de 700.000 de clienți. 

De Dragobete, Salt Bank își reafirmă angajamentul față de România și față de tot ceea ce iubesc românii. „Pentru că iubirea înseamnă, printre altele, să creștem împreună și să susținem în mod direct, o dată cu creșterea Salt, ecosistemul local”, a declarat Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.  

Salt Bank susține ecosistemul românesc, oferind românilor soluții digitale inovative care răspund nevoilor lor și sprijinind totodată pasiunile lor (fotbalul și cinematografia), precum și cauzele importante pentru noi toți, ca români. În plus, din dorința de a aduce banking-ul mai aproape de oameni, Salt Bank colaborează cu parteneri locali și fintech-uri românești pentru a crea soluții așa cum vor românii. 

Astăzi, Salt Bank anunță lansarea a 3 noi funcționalități în aplicație: PayBill, Automatic Saver și Subscription Manager, care simplifică plata utilităților, procesul de economisire, gestionarea abonamentelor și a aplicațiilor unde clienții își înregistrează cardul, oferind mai mult control și siguranță.

„Pentru mine, atenția pentru oameni este esențială și reprezintă fundamentul Salt Bank. Ne concentrăm pe utilizatori, ascultăm nevoile lor și inovăm împreună cu ei. Am promovat un model de banking digital care să răspundă nevoilor reale ale românilor, iar adopția rapidă ne arată că am găsit direcția corectă. Susținem cu mândrie ecosistemul românesc și, până la finalul anului, ne propunem să depășim 700.000 de utilizatori,” declară Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.

Un nou episod din seria „Banking, dar cum vrei tu” 

Peste 400.000 de oameni au ales Salt pentru produsele bancare pe care le oferă. Și astăzi, banca lansează 3 noi funcționalități în aplicație. Prin PayBill, clienții vor putea să adauge rapid furnizori de utilități dintr-o listă de 400 de furnizori locali și naționali, să primească și să plătească facturile de utilități, totul într-un singur loc, în aplicația Salt. Datele arată că, din cele 169.000 de facturi pentru utilități plătite prin Salt Bank, 60% sunt pentru servicii din domeniul telecomunicațiilor. 

O altă funcționalitate lansată în aplicația Salt este Automatic Saver. Această funcționalitate permite clienților să își maximizeze suma economisită lunar, pastrând în permanență și o sumă disponibilă pentru cheltuielile de zi cu zi,   Clienții pot stabili suma dorită pentru cheltuieli în contul curent, iar restul banilor sunt automat transferați într-un Space pentru economii. Ceea ce este cu adevărat ingenios este că, dacă soldul contului curent scade sub 50% din suma stabilită, Automatic Saver intervine automat și recompletează din Space, suma disponibilă pentru cheltuieli. Astfel, utilizatorii nu doar că economisesc ușor, dar au mereu bani disponibili când au nevoie. Datele arată că, cei mai mulți dintre clienți economisesc bani pentru „zile negre”, renovări și redecorări, pentru o nouă mașină sau excursii de tip city break. 

A treia funcționalitate recent lansată este Subscription Manager, prin care clienții își pot gestiona în aplicația Salt toate abonamentele sau plățile recurente pentru serviciile oferite de canale de streaming video sau audio, dar pot vedea și la ce comercianți online au cardul Salt salvat. Această funcționalitate vine în ajutorul clienților Salt, pentru a preveni plățile automate pentru servicii pe care utilizatorii nu le mai folosesc.

Totodată, Salt prelungește campania de 5% cashback pentru fiecare prieten nou adus în aplicație. Campania „Prietenul la cashback se cunoaște” se prelungește, oferind în continuare o lună de cashback pentru fiecare recomandare care duce la deschiderea unui nou cont, folosind codul de recomandare din aplicație sau codul „FOTBAL”. Până acum, Salt Bank a oferit, în total, 62.000 de luni de cashback.

Salt Bank susține fintech-urile românești. Finqware, Pago, Idea Morph, noii parteneri Salt Bank 

Pentru a oferi clienților o experiență digitală completă, 100% românească, Salt Bank colaborează cu fintech-uri românești de succes.  Un exemplu este parteneriatul cu Finqware, furnizor de soluții tehnologice de tip „open banking”.  La nivel european, se estimează că numărul utilizatorilor de servicii de open banking a crescut de 5 ori și a ajuns la peste 60 de milioane la finalul anului 2024, potrivit unei platforme globale de date și business intelligence. Salt Bank a integrat Finqlink – soluția care îți permite să creezi link-uri de plată și să le trimiți clienților pentru a implementa App TopUp – o experiență de plată similară cu cea a plății cu cardul. „Ne bucurăm că prima implementare folosește FinqLink, cea mai modernă soluție de plăți din România. Și acesta este doar începutul – noi funcționalități bazate pe open banking vor urma în curând”, a declarat Cosmin  Cosma, CEO Finqware

Un alt parteneriat dezvoltat de Salt Bank este cel cu fintech-ul românesc Pago, care aduce în aplicația Salt o soluție modernă de integrare a plăților facturilor. În România sunt emise, în fiecare lună, peste 25 de milioane de facturi de utilități, care însumează o valoare cumulată de 3 miliarde de lei, iar gestionarea acestora poate deveni o provocare pentru consumatori. „Cele două soluții românești se unesc pentru a oferi clienților o experiență de plată a facturilor de utilități simplificată și rapidă”, declară Adrian Cighi, Co-fondator Pago.

Alături de Idea Morph, Salt Bank a creat o comunitate pentru Fondatorii Salt Bank, în care sunt înregistrate 4.688 de persoane, cu scopul de a crea un canal de comunicare direct cu românii care au ales Salt Bank din primele 10 zile de la lansare. Comunitatea a generat 6.703 de idei inovative, din care 44 au fost utilizate în concepte și proiecte pe care Salt le-a implementat deja. „Este o mare bucurie să putem face parte din călătoria Salt și să fim locul în care fondatorii Salt nu doar vin cu sute de idei super bune, ci și creează genul acela de competiție și dinamică super creativă”, declară Cătălina Bănuleasa, CEO Idea Morph.

Salt Bank iubește ceea ce iubesc românii: SuperLiga, filmul românesc și inițiativele care contează cu adevărat 

Ediția 2023-2024 a SuperLigii României a înregistrat cea mai mare audiență din ultimii 20 de ani, confirmând că fotbalul este sportul preferat al românilor. Cu peste 6 milioane de telespectatori și zeci de mii de suporteri pe stadioane, SuperLiga este locul unde Salt Bank vrea să fie, alături de români. Prin parteneriat, Salt Bank promovează un stil de viață activ și spiritul de echipă. Astfel, banca invită românii să ia loc pe banca Salt, prima Bancă Oficială a SuperLigii.  Salt Bank derulează constant campanii surpriză pentru clienți, oferind inclusiv bilete pentru meciurile din SuperLigă, promovate pe canalele de social media. În spiritul derby-ului FCSB-Dinamo, desfășurat ieri seară, reprezentanții Salt Bank au menționat că, clienții băncii cheltuie de două ori mai mult pentru achiziționarea biletelor și echipamentelor FCSB, comparativ cu Dinamo. Aceste date se aliniază cu prezența medie per meci a suporterilor în primele 16 etape ale SuperLigii din ediția 2023-2024.

Salt Bank a decis de asemenea să susțină cultura și cinematografia românească, o altă pasiune a utilizatorilor neobank-ului. De aceea, Salt Bank a încheiat un parteneriat cu Saga Film, prin care a co-finanțat producția Dracula Park. Filmul este regizat de Radu Jude și va fi lansat anul acesta. 

Salt Bank susține, de asemenea, inițiativele care contează pentru toți cei ce vor schimbări în bine în România. De aceea, cu ocazia Sărbătorilor de Crăciun din 2024, Salt Bank și clienții săi s-au alăturat cauzei Asociației Îngeri pentru Suflete, dezvoltând o campanie care a strâns peste 36.000 de euro. În plus, Salt a adus magia Crăciunului în casele mai multor familii, oferind copiilor Crăciunul mult dorit. Alături de organizația Viitor Plus, Salt Bank a luat parte la programul „Adoptă un copac”, contribuind astfel la reîmpădurirea a 10.000 de metri pătrați – echivalentul a aproximativ de două ori a amprentei la sol a BNR, aproape la fel ca amprenta la sol a București Mall și puțin mai mare decât amprenta la sol a Palatului Cotroceni.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0