Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară, campania creată de MullenLowe România pentru Lidl România, deschide portalul către un loc special al bunătăților tradiționale românești, un microunivers la care au acces românii din toată țara.
Cămara este locul în care, indiferent de generație, descoperim gusturi și amintiri comune, cu tradiție. De la dulcețuri și siropuri la gustări sărate sau alte specialități românești, aici se întâlnesc poftele, amintirile și poveștile tuturor. Indiferent de forma ei, câteva rafturi, un spațiu separat în casă, ideea de cămară este un loc pe care îl împărtășim cu toții și o putem numi Cămara Noastră.
Conceptul noii campanii ne transpune pe toți cei care am descoperit cămara din poveștile auzite și cele trăite în copilărie sau din confortul casei, în viața de zi cu zi, într-o singură cămară – Cămara Noastră de la Lidl – o cămară cu gusturi din întreaga țară.
„Gama noastră cu produse românești tradiționale, Cămara Noastră, este în sine o invitație la redescoperierea gustului autentic românesc în fiecare zi. Rețetele cu istorie, transmise din generație în generație, pe care am avut bucuria să le cunoaștem prima dată în copilărie, în cămara bunicilor, își găsesc locul pe rafturile Lidl România prin produsele Cămara noastră dezvoltate împreună cu producătorii locali. Odată cu noua campanie, acest spațiu devine punctul de întâlnire plin de savoare și autenticitate al tuturor, unul care ne leagă prin povești și amintiri și care invită toți consumatorii să deschidă ușa spre gusturile cu tradiție din întreaga țară”, a declarat Oana Radu, Marketing Director Lidl România.
„Continuăm să creștem frumos în “cămara” MullenLowe România acest pilon strategic de comunicare printr-o campanie inspirată dintr-un insight profund românesc: fiecare dintre noi are acasă un spațiu sau un dulăpior plin cu bunătăți ca odinioară. Vă invităm, dară, să descoperiți gusturile autentice reunite într-o singură mare cămară: a Noastră”, a adăugat Cristiana Belodan, Managing Director MullenLowe România.
Noua campanie – „Gusturi din întreaga țară într-o singură cămară”, realizată de MullenLowe România pentru Lidl România, se distinge într-un mod creativ printr-un nou spot video, disponibil pe YouTube @LidlRomania, care aduce împreună pe Chef Florin Dumitrescu, actorul Andrei Aradits și români de pretutindeni în Cămara Noastră. Fundalul muzical cu influențe autentice românești ne transpune către cele mai timpurii memorii din copilărie. Decorul cu rafturile din lemn, încărcate cu borcane și sticle care cuprind savoarea cu istorie locală, reunește românii și poartă pașii către Cămara Noastră de la Lidl, unde se regăsesc gusturi din întreaga țară. Alături de video, echipa agenției a fost responsabilă de crearea vizualului și a landing page-ului www.surprize.lidl.ro pentru noul concurs ce premiază consumatorii care aleg să „deschidă” ușa către gusturile din întreaga țară.
COMMENTS