FAN Courier își lărgește portofoliul de servicii

FAN Courier

FAN Courier, liderul pieței de curierat din România, a lansat la începutul acestei luni servicii noi destinate clienților din întreaga țară. Astfel, FAN Courier oferă clienților posibilitatea de a expedia colete și plicuri mult mai rapid, oriunde în țară, anunţă compania într-un comunicat de presă.

Serviciul Collect Point permite expedierea de plicuri și colete oriunde în rețeaua de acoperire FAN Courier. Serviciul este disponibil în 153 de staţii OMV din ţară, iar din această toamnă, va fi disponibil și în rețeaua de benzinării Petrom în 301 stații. Clienţii FAN Courier pot expedia corespondenţa şapte zile din şapte, oriunde în reţeaua de acoperire FAN Courier. Documentul de transport se completează pe loc, în locaţia partenerului de unde se trimite expeditia, iar plata se efectuează printr-un SMS trimis de către expeditor. Serviciul este disponibil tuturor persoanelor care deţin un telefon mobil cu o cartelă activă în una din reţelele Telekom, Orange sau Vodafone.

Serviciul Campus este dedicat studenților cazați în campusurile universitare din București. Prin intermediul serviciului, clienții pot expedia cu costuri mici colete din cele peste 100 de filiale FAN Courier din țară, către locații fixe situate în campusurile universitare din Bucuresti. Clienții au la dispoziție cutiile standard FAN Courier pentru expedierea coletelor. Taxarea se face în funcție de tipul ambalajelor.

Un alt serviciu este ePOD – o opțiune de livrare cu semnătură electronică pe PDA și este un beneficiu oferit tuturor clienților care folosesc platforma SelfAWB și care au semnat un act adițional în care au notat că acceptă semnătura electronică și nu solicită AWB original.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0