Grup Feroviar Român, considerat de către The Economist “Romanian Brand of the Year“

gfrGrup Feroviar Român (GFR) a beneficiat de atenția publicației The Economist care a decis ca în anul 2014 să decerneze distincția „Romanian Brand of the Year” companiei, anunţă GFR.

Distincția a fost propusă și susținută de către publisherul The Economist “Intelligent Life” din România. Potrivit GFR, în recomandarea și susținerea acestei recunoașteri s-a luat în calcul un set amplu de criterii, printre care extinderea regională și recunoașterea anterioară obținută în cadrul domeniului în care activează operatorul feroviar privat.

„În luna noiembrie a anului trecut, Grup Feroviar Român, compania fanion a Grupului Grampet, a fost nominalizat în finala secțiunii “Operatorul feroviar de marfă al anului” la Congresul Feroviar European, desfășurat în această perioadă la Londra. Grup Feroviar Român a fost inclusă printre cei mai performanți patru operatori de transport feroviar de marfă din Europa, în cadrul unui eveniment care a reunit cele mai importante autorități de reglementare a sectorului feroviar din Europa”, se arată într-un comunicat de presă.

Alături de GFR, din Grampet Group mai fac parte alți doi operatori feroviari privați din Ungaria și Bulgaria, case de expediție în Germania, Austria, Serbia, Moldova și Ucraina si patru fabrici de construcție, dezvoltare și reparație de material rulant. GFR este o companie cu capital românesc 100% privat care a reușit să devină cel mai important operator feroviar privat de transport de marfă din Europa Centrală și de Sud-Est și una dintre principalele companii feroviare private din Europa.

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0