Marcă Proprie Carrefour

Produsele Marcă Proprie Carrefour sunt testate de către clienții retailerului francez în laboratoarele proprii aflate în incinta hypermarketului Carrefour Militari. Paleta actuală de produse a fost selecționată cu ajutorul a peste 2.500 de clienți Carrefour care au analizat comparativ produsele Marcă Proprie Carrefour cu cele ale brandurilor naționale și internaționale.

Echipa calitate, cea care organizează Panel Test-ul, notează comentariile participanților la finalul fiecărei sesiuni, analizează chestionarele completate pentru a hotărî modificările care trebuie aduse rețetelor produselor, acolo unde este cazul, astfel încât aceastea să corespundă nevoilor clienților din punct de vedere al calității, gustului, aspectului.

Produsele Marcă Proprie Carrefour sunt definite de câteva caracteristici: sunt mai ieftine cu minimum 20% decât produsele mărcilor foarte cunoscute; peste 90% dintre produsele alimentare Marcă Proprie Carrefour vândute în magazinele noastre sunt fabricate în România; au o calitate similară cu produsele mărcilor cunoscute, au fost testate de aproximativ 2.500 de consumatori în Panel Test „Inspirate, Testate și aprobate de dumneavoastră!”

„Strategia Carrefour pentru 2013 are ca axă principală dezvoltarea parteneriatelor cu comercianții și producătorii locali. Suntem în permanentă căutare de noi căi prin care putem ajuta economia locală, satisfăcând, totodată, nevoile și preferințele clienților noștri”, a declarat Francois Melchior De Polignac, director general al Carrefour România.

Despre Carrefour

Cu peste 9.900 de magazine în 33 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul 1 în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirmă ca un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienți din Europa, Asia și America Latină. Cu peste 3 miliarde de operațiuni la casă, prin intermediul tuturor activitaților sale, Grupul își asumă responsabilități economice, sociale și de mediu și garantează pentru calitatea produselor sale și securitatea clienților săi.

În România, Grupul Carrefour numără 116 magazine dintre care: 24 de hipermarket-uri „Carrefour”, 68 de supermarket-uri „Market”, și 24 de magazine de proximitate „Express”.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0