În 2015, plățile online au crescut cu 44% în sistemul PayU

În 2015, plățile online au crescut cu 44% în sistemul PayU

PayU România, liderul pieței de plăți online, a procesat în perioada aprilie 2015-martie 2016 tranzacții online în valoare de peste 1,2 miliarde de lei, cu 44% mai mult față de aceeași perioadă a anului fiscal anterior. În același timp, valoarea pieței de ecommerce din România a crescut cu 31%, ajungând la 8,4 miliarde de lei.

,,Piața plăților online a crescut semnificativ pe parcursul anului trecut. Valoarea medie a coșului de cumpărături online al românilor a crescut cu aproximativ o treime, ajungând la peste 260 lei. Cea mai mare tranzacție în online a fost înregistrată în eTail și a atins valoarea de peste 140.000 lei.” declară Marius Costin (foto), Country Manager PayU România.

Topul categoriilor de produse pe care clienții aleg să le cumpere online este condus de produsele IT&C. Peste 40% dintre comenzile online sunt din acest domeniu, coșul de cumpărături având o valoare medie de 3 ori mai mare decât valoarea medie generală – ajungând la peste 700 lei. Pe locul al doilea se situează cumpărăturile de fashion&beauty, urmate de home&deco, de produsele pentru copii și de cărți.

În prezent, 10% dintre români plătesc cu cardul – fie că vorbim de plățile standard sau plățile în rate, 1% aleg alte metode de plată online (wire, iTransfer etc.) și 89% aleg să plătească cash, la livrare.

,,Deși cei mai mulți români încă aleg să plătească în numerar, anul trecut, în fiecare minut aproximativ două persoane noi au plătit cu cardul în sistemul PayU. Cardurile cu rate sunt în continuare în topul preferințelor celor care plătesc online, valoarea unei tranzacții medii realizate cu acest tip de card fiind de trei ori mai mare decât o tranzacție obișnuită cu cardul. În condițiile în care trendul este să cumperi din ce în ce mai mult în online, este esențial ca magazinele să pună la dispoziția consumatorilor cât mai multe metode de plată, să le ofere o experiență de cumpărare facilă – la un click distanță chiar – și 100% sigură. Iar pentru toate acestea alegerea unui procesator de încredere face diferența.” declară Marius Costin (foto), Country Manager PayU România.

Plata de pe dispozitivele mobile (tabletă, smartphone) se află încă într-un stadiu incipient: doar 3 din 10 români care plătesc cu cardul aleg să achite comanda de pe un dispozitiv mobil.

,,Analiza viziunii de ansamblu asupra plăților online din România ne determină să vedem o evoluție impredictibilă, pe alocuri spectaculoasă, pentru anul acesta. Principalul motor va fi promovarea de către comercianți a metodelor de plată online în detrimentul plății cash, pe fondul scăderii comisioanelor interchange. Estimez că volumul de plăți tranzacționate de PayU va crește cu 40% față de anul fiscal anterior.” a completat Marius Costin.

PayU este un furnizor global de servicii de plată pentru companii. Compania este lider pe piețele din Europa Centrală și de Est și procesează tranzacții pentru comercianți precum: Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, TUi, Virgin Mobile.

În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMAG, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days și alții. La nivel global, PayU Group operează în 16 țări pe patru continente pentru sute de mii de comercianți și este deținut de Naspers, o companie multinațională originară din Africa de Sud, cu operațiuni în media și servicii online.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0