ABC Data Distribuție creşte exploziv în România

ABC Data Distribuție creşte exploziv în România

ABC Data anunță rezultatele financiare pentru piețele din Europa Centrală și de Est pentru prima jumătate a anului 2016. Una dintre cele mai mari surprize vine din România, unde piața trece printr-o creștere rapidă în comparație cu alte țări și cu anii anteriori.

Pentru ABC Data, România a avut una dintre cele mai mari creșteri a veniturilor, ceea ce înseamnă aproape 80% în prima jumătate a anului 2016, comparativ cu aceeași perioadă din 2015. Cifrele actuale sunt în concordanță cu strategia companiei de consolidare a poziției sale și construirea unui portofoliu puternic de parteneri din România.

Creșterea dinamică din prima jumătate a anului 2016 a rezultat din investiții și activități derulate la nivelul pieței românești, precum și regiunea CEE. În România, ABC Data Distribuție a încheiat contracte locale cu furnizorii cheie, cum ar fi Lenovo, BenQ, TPVision (pentru televizoare Philips), ASUS Componente și Rețelistică, Synology și Eaton. În același timp, compania a finalizat acorduri regionale cu 3D Pixelio sau Navitel (înainte contractul era semnat cu Intel).

O astfel de abordare a permis dezvoltarea dinamică a ofertei ABC Data Distribuție în România. Astfel asigură astăzi acces pentru reselleri locali la peste 1.000 branduri și aproximativ 220.000 de produse (în urmă cu câteva luni oferta era de 180.000). Niciun alt distribuitor nu oferă un portofoliu atât de bogat și divers.

„Dezvoltarea rapidă a ABC Data poate fi explicată mai bine prin principalele categorii de produse. Cea mai mare creștere a fost generată de notebook-uri, desktop-uri, rețelistică, componente PC și gaming. De asemenea, clienții au fost interesați să cumpere purtabile, acele gadgeturi mici și ușor de utilizat care se conectează la smartphone. Remarcăm însă și o creștere a cererii pentru produse Apple și rețelistică. Acești indicatori arată că piața noastră se maturizează de la an la an. Există o nevoie de necontestat pentru echipamente mai bune pentru conexiuni de mare viteză la internet și care să fie integrate cu dispozitive mobile“, a explicat Alexandru Gheorghiu (foto), director comercial ABC Data Distribuție.

„În domeniul nostru competitiv este imposibil să stai pe loc. Avem nevoie să ne dezvoltăm constant. Acesta este și motivul pentru care, pe lângă consolidarea puternică a Grupului, vom pune un accent foarte mare pe diversificarea regională“, a declarat Andrzej Kuźniak, vicepreședintele consiliului de administrație al ABC Data.

„Suntem unicul distribuitor, în această parte a Europei, care își desfășoară activitatea direct în opt țări europene. Comercianți de top apreciază că ne au drept partener și că putem coopera în mod eficient nu doar într-una sau două țări, ci în întreaga regiune“, a mai spus Andrzej Kuźniak.

Potrivit IDC și PMR, până în 2018, veniturile în distribuție IT din Europa de Vest ar trebui să crească de la 95 de miliarde de dolari în prezent la aproximativ 100 de miliarde, ceea ce înseamnă o creștere de 5%. În același timp, în CEE, creșterea va fi de la 15 la 18 miliarde, adică de 20%.

ABC Data, cu peste 25 de ani de experiență, este singurul distribuitor regional de IT și electronice care operează direct pe opt piețe din Europa Centrală și de Est: România, Cehia, Estonia, Lituania, Letonia, Polonia, Slovacia, Ungaria. În România, filiala companiei este situată în București și condusă de o echipă de profesioniști români cu multă experiență, care acordă multă atenție partenerilor de afaceri. Echipa este condusă de Sergiu Lujanschi.

În Europa Centrală și de Est, ABC Data oferă cea mai variată gamă de produse: peste 180.000 de produse, provenind de la peste 1.000 de branduri de renume. Compania lucrează regulat cu peste 13.000 de retaileri.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0