Peste 60% dintre marketeri au integrat inteligența artificială ȋn activitatea profesională. Adoptarea rapidă a AI și principiile etice ȋn folosirea sa, printre subiectele Digicon 2023
Inteligența Artificială a fost adoptată rapid în cursul acestui an, cu 61% dintre marketeri care declară că au folosit-o deja în activitatea lor de zi cu zi, iar 44% că au utilizat-o în producția de conținut, conform Influencer Marketing Hub. Cu o adopție atât de rapidă înregistrată în 2023, este de așteptat ca tot mai multe companii să testeze capabilitățile aplicațiilor precum Chat GPT sau Midjourney, în viitorul apropiat. Acesta este şi motivul pentru care strategiile de digital marketing trebuie permanent adaptate conform celor mai noi tehnologii și trenduri din piață, astfel încât să rămână eficiente atât din punctul de vedere al rezultatelor obținute, cât și al costurilor – ambele fiind de o importanță critică pentru directorii de marketing.
Inteligența Artificială și tehnologia modernă se vor regăsi printre subiectele discutate la conferința de marketing DigiCon 2023, care se va desfășura pe 20 octombrie, la Sala Luceafărul, în inima Bucureștiului. LaDigiCon 2023 vor participa speakeri ai unora dintre cele mai importante companii, precum Google, TikTok, Adobe, Pepsi, Marketiu, Eskimi sau Puratos, care vor împărtăși ultimele tendințe și insight-uri referitoare la impactul tehnologiei asupra strategiilor de promovare pentru anul viitor.
Ediția din 2023 a DigiCon se anunță a fi cea mai mare de până acum, organizatorii așteptând peste 250 de directori de marketing, manageri și antreprenori pasionați de trenduri, inovații și tehnologii disruptive. Accesul este gratuit, costurile de participare sunt acoperite în întregime de organizatori și parteneri, iar aplicațiile pentru bilete sunt încă deschise și se pot face aici.
Prima parte a conferinței va începe cu Stelian Crișan, Senior Product Manager la Adobe România, care ne va purta printr-un User Journey ideal – însemnând toată experiența pe care o persoană o are atunci când interacționează cu un produs digital, precum un website sau o aplicație. Ziua va continua cu Andrei Tiu, CEO al agenției de marketing Marketiu, organizatoareaDigiCon – el ne va introduce în zona de Consumer Trends, pentru ca mai apoi Andreea Ciocănescu, Marketing Manager la Puratos România, să ne arate cum putem folosi AI mai departe de crearea de conținut, pentru a înregistra și analiza în timp real date despre consumatori.
Despre AI va vorbi și Florin Pravai, Head of Partnerships la Google România, ce ne va purta prin schimbările “impuse” de Inteligența Artificială în algoritmul Google și în produsele pe care le oferă utilizatorilor – iar organizatorii promit că este un moment de neratat pentru Content Marketers. Mai mult decât atât, se va discuta despre principiile etice și aplicarea acestora în folosirea inteligenței artificiale, cât și despre ultimele dezvoltări la care Google lucrează și care vor fi aduse pe piață în perioada următoare.
Partea a doua a zilei va fi concentrată pe Paid Media, dar și pe Celebrity & Influencer trends, grație Eskimi și Romanian Artists Agency, în timp ce spre finalul conferinței participanții se vor delecta cu insights și trenduri din TikTok Advertising, oferite de Roxana Alecu, Client Services Manager al TikTok România, dar și cu o doză de Growth Hacking tips oferită de Ștefan Gergely, Head of Growth la Veridion. Ziua se va încheia cu anunțarea câștigătorilor la concursurile organizate de sponsorii conferinței, urmat de un after party în incintă.
COMMENTS