Anul 2022 a fost o provocare la nivel internaţional, cu multe evenimente cheie care au subliniat importanţa abilităților excelente de adaptare și reziliență, aceasta din urmă asigurând o cale către succes. Advisority este una dintre companiile care și-a găsit strategia potrivită, păstrându-şi traiectoria propusă înfruntând toate provocările, menţinându-și viziunea de a rămâne un partener de încredere pentru clienții săi prin know-how-ul unic în domeniu, si având convingerea că trebuie îndeplinite două condiţii pentru a genera schimbarea: să crezi în ea și să fii un model în acest sens.
De altfel, povestea companiei a început de la un concept ambițios de schimbare, cu un salt de la servicii de consultanţă IT în industria financiară, către implementarea de soluții propuse clienților și partenerilor B2B prin furnizarea de servicii personalizate. În acest mod, devine un pilon important în era actuală a transformării digitale și parte din parcursul natural de digitalizare și inovare pentru beneficiari din România, dar și din ţări mai dezvoltate tehnologic, precum Marea Britanie și SUA.
Pe baza anilor de expertiză și cu o echipă în continuă evoluţie, cu accent pe învățarea continuă, compania reușește să rămână aproape de clienții săi, dar şi să îşi extindă portofoliul cu proiecte interesante, care să motiveze. Adoptând cele mai noi trenduri în tehnologie, echipa Advisority este formată dintr-un număr semnificativ de specialişti cu competenţe diverse, de la dezvoltare de aplicaţii software și baze de date, până la infrastructură IT.
Abordarea companiei în implementarea proiectelor sale, care acoperă o gamă largă de servicii în industrii diferite, inclusiv bancară, asigurări, plăţi, utilități și farmaceutică, este una diferită, axată pe nevoile partenerilor săi. Nu se limitează la propunerea de soluţii tehnice, ci se bazează pe comunicare, pe înțelegerea perspectivelor acestora și pe implementarea cerințelor, astfel încât să atingă pe deplin obiectivele de business. Cel mai important, colaborarea se bazează pe empatie și pe analiză, membrii echipei acționând că adevărați consultanţi pentru a determina cele mai potrivite soluții.
Privind în urmă, acești ani de activitate reflectă o contribuție pozitivă la transformarea dinamică a piețelor românești și internaționale în era digitală.
Evoluţia are la bază sa un caracter intrinsec, fiind posibilă doar dacă există un interes real de a influenţa pozitiv mediul extern şi de a folosi pârghiile cele mai adecvate. Compania investește, așadar, în creștere și dezvoltare și la un alt nivel, prin organizarea de stagii de practică, preluând rolul de coordonator în carieră pentru absolvenţi, dar și oferind asistenţă pentru cei care își doresc să facă o tranziţie profesională. De asemenea, sprijină consolidarea cooperării economice și a relațiilor de dezvoltare a afacerilor prin parteneriatul cu Camera de Comerț România Israel, Organizaţie care anul acesta a împlinit 32 de ani de la înființare și la al cărei eveniment Advisority a ocupat un loc distins.
În viitor, Advisority își va pastra flexibilitatea, adaptându-şi tehnica și strategia atunci când va fi necesar, pentru a-și îndeplini misiunea: să ofere servicii software la cele mai înalte standarde de calitate, să pună clienţii şi echipa pe primul loc, și să fie un partener de încredere în dezvoltarea celor mai potrivite şi inovatoare soluţii de business.
COMMENTS