Vodafone România anunță indicatorii financiari principali pentru al treilea trimestru al anului fiscal 2016-2017, potrivit rezultatelor raportate de Vodafone Group Plc. Operatorul a înregistrat un număr total de 9.456.879 de clienți (servicii mobile, servicii de voce și Internet of Things) la 31 decembrie 2016, în creștere cu 355.587 față de perioada similară a anului precedent, o creştere de aproape 4%. Din numărul total de clienți, 8.763.478 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
Venitul mediu per utilizator (ARPU) mobil al Vodafone România a rămas la nivelul de 6,2 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2016.
Veniturile din servicii aferente trimestrului încheiat la 31 decembrie 2016 au atins 178,7 milioane de euro, în creștere cu 2,8% față de perioada similară a anului precedent, în termeni organici.
La 31 decembrie 2016, abonații serviciilor Vodafone România reprezentau 41% din baza de clienți mobili, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 59%. Numărul utilizatorilor serviciilor pre-plătite a scăzut cu 0,1% față de trimestrul anterior.
Consumul de date mobile în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2016 a crescut cu 107%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Acest lucru a fost susținut și de rata de penetrare a smartphone-urilor în baza de utilizatori, care a crescut cu 3,9% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Ravinder Takkar (foto), Președinte și CEO Vodafone România, a declarat: „În ultimele trei luni ale anului 2016, am avut o serie de realizări-cheie, care se traduc în servicii de cea mai bună calitate pentru clienții noștri tot mai numeroși. Supernet 4G+ s-a dovedit încă o dată cea mai de încredere rețea din țară, obținând două recunoașteri importante: Cea mai performantă rețea mobilă din România, certificată de auditorul independent P3 communications pentru serviciile de date și de voce, pentru al treilea an consecutiv, și Cea mai rapidă rețea mobilă din România, conform rezultatelor testelor efectuate cu aplicația Speedtest furnizată de Ookla, cel mai popular test din lume pentru verificarea vitezei de internet.
„În ceea ce privește serviciile, am continuat să inovăm și ne-am concentrat pe modul în care clienții noștri se pot bucura mai mult de superioritatea rețelei noastre, oferindu-le conținut exclusiv și de calitate prin serviciul de streaming video și audio 4GTV+ și lansând o nouă premieră pe piață, acces nelimitat la social media”, a mai adăugat acesta.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone are divizii în 26 de țări, 49 de rețele partenere în întreaga lume și operațiuni de broadband fix în 17 țări.
La 31 decembrie 2016, Vodafone avea 470 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 14,3 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix.
Vodafone România raportează rezultatele financiare în funcție de anul fiscal britanic, care începe la 1 aprilie și se încheie la 31 martie. Rezultatele raportate astăzi corespund celui de-al treilea trimestru al anului financiar în curs, 2016-2017.
COMMENTS