Allianz-Țiriac la 9 luni 2024: cu 20% ritm de creștere, asigurările de viață și sănătate au devenit linia de business facultativă nr. 1

Allianz-Țiriac la 9 luni 2024: cu 20% ritm de creștere, asigurările de viață și sănătate au devenit linia de business facultativă nr. 1

  • Subscrieri totale de 2,7 miliarde de lei, plus 6% față de 9 luni 2023
  • Asigurările de viață își mențin cel mai mare ritm de creștere 
  • Cheltuieli totale cu daunele brute, în creștere cu 30%
  • 20 miliarde de euro contribuție în economie, în cei 30 de ani de activitate 

Allianz-Țiriac Asigurări se îndreaptă către închiderea celui de-al 30-lea an de existență pe plan local cu rezultate remarcabile în ceea ce privește primele brute subscrise și despăgubirile plătite clienților. După primele 9 luni din 2024, volumul vânzărilor a ajuns la 2,7 miliarde de lei, fiind în creștere cu 6% față de aceeași perioadă a anului trecut. 

Pe de altă parte, cheltuiala totală cu daunele brute s-a majorat cu 30% și s-a apropiat de 2 miliarde de lei la finalul lunii septembrie 2024. Din cheltuiala totală cu daunele brute, mai mult de 1,1 miliarde de lei s-au întors la asigurați prin despăgubirile plătite, 79 de milioane lei au reprezentat maturități și răscumpărări plătite, în timp ce 686 de milioane de lei au fost direcționate în rezerve de daună (pentru daune avizate și neavizate), care garantează plățile viitoare, conform angajamentelor asumate. 

“În 2024 ne-am continuat traiectoria de creștere și ne-am amplificat contribuția la susținerea economiei românești. Am reușit prin atenție, perseverență și multă muncă să valorificăm oportunitățile din zona asigurărilor de viață și sănătate, care au devenit cea mai importantă linie de business facultativă din portofoliul nostru. Asigurările de viață și sănătate cresc accelerat de șase ani la nivelul Allianz-Țiriac, o evoluție care confirmă nevoia și interesul pentru protecție, dar și efortul susținut al întregii echipe și al partenerilor noștri de distribuție. Anul 2024 marchează aniversarea a 30 de ani de activitate ai Allianz-Țiriac pe piața asigurărilor din România, perioada în care am contribuit cu 20 miliarde de euro la susținerea economiei locale și a clienților noștri persoane fizice și companii”, a declarat Virgil Șoncutean, CEO Allianz-Țiriac Asigurări.

Asigurările de viață continuă să fie vedeta portofoliului Allianz-Țiriac. Subscrierile din asigurări de viață s-au majorat cu 20% în primele 9 luni din 2024 față de aceeași perioadă din 2023, confirmând că atenția sporită atât în zona de produse și servicii, cât și în ceea ce privește distribuția este modul prin care asigurătorii pot contribui la susținerea creșterii pe liniile facultative.

Asigurările de sănătate și cele pentru locuințe completează podiumul creșterilor în termeni de subscrieri, cu un avans de aproximativ 14%, respectiv 13% în primele 9 luni din 2024.

Pe linia asigurărilor auto, subscrierile au avansat cu 4%, un ritm de creștere așteptat în primul an post-redistribuția pieței în urma falimentelor din piața RCA. 

Multiple beneficii pentru clienți în an aniversar

Allianz-Țiriac celebrează 30 de ani de activitate în România printr-o serie de reduceri de tarife la produsele de asigurare destinate persoanelor fizice, reafirmându-și angajamentul de a contribui la un viitor cu mai puține griji pentru cât mai mulți români. Reducerile acoperă toate liniile de business principale ale Allianz-Țiriac.

Astfel, până la finalul anului Allianz-Țiriac oferă gratuit polița PAD, cu valabilitate de un an, clienților existenți care încheie o asigurare facultativă My Home. Campania se adresează clienților persoane fizice care au deja în portofoliul lor alte produse de asigurare de la Allianz-Țiriac, precum asigurări de viață, auto, sănătate sau călătorie. Sunt eligibili și clienții care doresc să asigure un alt imobil decât cel deja asigurat la Allianz-Țiriac.

De asemenea, pentru a încuraja prevenția și grija față de sănătate, persoanele care încheie până la finalul anului o asigurare de viață împotriva bolilor grave – Life Help – beneficiază gratuit de un set de analize, pachet preventiv, în valoarea de 200 de lei, pe care îl pot efectua în clinicile Synevo. 

Pe segmentul asigurărilor auto, Allianz-Țiriac oferă o reducere de 30% la clauza de decontare directă atașată la polița RCA sau My Car până la finalul lunii ianuarie 2025. În aceste condiții, tariful pentru decontarea directă ajunge la 118 lei pe an pentru persoanele fizice.

Clauza de decontare directă permite asiguratului RCA la Allianz-Țiriac să își repare vehiculul pe polița sa RCA, după un accident în care nu este vinovat, fără ca istoricul său de daunalitate să fie afectat. Decontarea directă aduce un plus de confort și eficiență pentru asigurat, reducând timpul de așteptare și complicațiile birocratice asociate cu procesul tradițional de despăgubire.

Trei decenii de impact economic și social în România, cu o contribuție de 20 mld. euro

În cei 30 de ani de activitate pe piața românească de asigurări Allianz-Țiriac a avut un parcurs remarcabil care a contribuit constant la oferirea de siguranță și protecție pentru milioane de români. De-a lungul acestei perioade, compania s-a impus nu doar prin performanțele sale financiare, dar și prin angajamentul față de clienți, și prin impactul în societate și economie. 

Astfel, Allianz-Țiriac a avut o contribuție totală de 20 miliarde de euro la economia locală de la înființarea sa, în 1994, până în prezent, cifră care demonstrează aportul substanțial la dezvoltarea economică și socială a României.

Contribuția totală include impactul direct de 4 miliarde euro, la care se adaugă impactul indirect (efect de multiplicare x1), cel indus (efect de multiplicare x1,5) și cel al sectorului economic (efect de multiplicare x1,5). Aportul total în economie al Allianz-Țiriac echivalează cu 0,6% din PIB-ul României în perioada analizată și s-ar putea concretiza în până la 80 de spitale moderne, 2.000 de școli noi, 2.000 de kilometri de autostradă sau 130.000 de locuințe sociale.

În aceste trei decenii, compania a înțeles în ansamblu importanța stabilității și a protecției financiare, fiind alături de români în cele mai importante momente ale vieții lor, fie acestea fericite sau mai puțin fericite. Mai mult, Allianz-Țiriac a fost un actor activ în educarea și dezvoltarea pieței de asigurări din România, stabilind standarde de profesionalism și inovare care au modelat felul în care asigurările sunt percepute și accesate pe plan local.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0