Aon Risk Solutions, componentă a grupului Aon care oferă soluţii privind managementul riscurilor, a dezvăluit riscurile-cheie identificate de către clienţii săi din întreaga lume în raportul Aon Global Risk Management Survey. Pentru prima dată riscul cibernetic (cyber risk) intră în top 10, pe locul 9, consolidând percepţia sa ca un factor important de risc. Deteriorarea brandului şi a reputaţiei a fost considerată cea mai mare îngrijorare pentru organizaţiile globale, mai mult, subliniind creşterea importanţei riscului cibernetic care a fost în mod constant asociat cu problemele legate de brand şi reputaţie în urma erorilor de date. Acest aspect, determinat de provocările recente cu care se confruntă industriile, se numără printre primele 10 riscuri, printre care se află şi riscul cibernetic, întreruperea activităţii, pagube materiale şi lipsa inovaţiei. Cei 1400 de respondenţi ai sondajului Aon Global Risk Management Survey, incluzând directori generali, directori financiari şi manageri de risc, au furnizat o perspectivă comparativă a percepţiilor diferite asupra riscului. De obicei, riscurile financiare şi economice, fluctuaţiile preţurilor materiilor prime, încetinirea economica şi eşecul tehnologic au fost văzute la fel de dăunătoare la nivel de conducere executivă cu managerii de risc ce sunt axaţi pe riscurile legate de răspundere, cele cibernetice, pagube materiale şi de răspundere civilă. „Aon Global Risk Management Survey este unul dintre cele mai cuprinzătoare şi complete sondaje disponibile ce are în vedere limitarea expunerii la riscuri şi care dezvăluie diferitele provocări determinate de mediul global interdependent din zilele noastre. În timp ce noi riscuri, precum cel cibernetic, au intrat în centrul atenţiei, riscurile deja cunoscute, precum deteriorarea reputaţiei şi a brandului, iau noi dimensiuni şi complexităţi.”, a declarat Rory Moloney, Chief Executive Officer, Aon Global Risk Consulting.
COMMENTS