Aon România invită companiile interesate să se înscrie la Best Employers Study, ediţia 2016

Aon România invită companiile interesate să se înscrie la Best Employers Study, ediţia 2016

Castigatori BES 2015

Aon România, unul din principalii jucători pe piaţa de brokeri de asigurare şi reasigurare din România, invită companiile interesate să se înscrie la cea de-a patra ediţie a Best Employers Study, cercetarea care aduce recunoaştere publică organizaţiilor ce au reuşit să creeze medii de lucru extraordinare pentru angajaţii lor.

Best Employers Study (BES) se adresează companiilor care au peste 50 de angajaţi şi cel puţin trei ani de activitate pe piaţa din România.

Studiul este realizat anual şi ajută factorii de decizie din companii să descopere care este nivelul de implicare profesională (engagement) al angajaţilor, legătura lor emoţională faţă de companie, precum şi dacă există diferenţe între percepţia acestora şi cea a managerilor, astfel încât să poată lua măsuri cât mai eficiente.

„Măsurarea nivelului de engagement în cadrul companiilor este cel mai important aspect al studiului. BES oferă o imagine realistă, multi-dimensională, a situaţiei actuale şi identifică zonele asupra cărora angajatorii trebuie să-şi îndrepte atenţia pentru a îmbunătăţi sau a susţine nivelul de engagement. Invităm organizaţiile să participe la studiul Best Employers România 2016 pentru a vedea unde îi poziţionează proprii angajaţi pe drumul către statutul de Best Employer”, spune Virginia Păuna, Project Leader Best Employers România.

Metodologia după care se desfăşoară studiul a fost dezvoltată de Aon Hewitt, divizia de consultanţă şi outsourcing în domeniul managementului resurselor umane a Aon plc.

Aon Hewitt organizează de 20 de ani studii de engagement. Informaţiile obţinute de-a lungul timpului la nivel mondial au demonstrat că organizaţiile ai căror angajaţi au un nivel ridicat de engagement sunt cu până la 40% mai profitabile, au un nivel al fluctuaţiei de personal cu 25% mai mic, iar poziţiile libere existente sunt ocupate prin recrutare internă cu până la 40% mai mult faţă de companiile ai căror angajaţi manifestă un grad scăzut sau mediu de implicare profesională.

Companiile care doresc să participe la studiu se pot înscrie aici, până la data 01 august 2016. Rezultatele studiului vor fi anunţate în cadrul Galei Aon Best Employers ce va avea loc în luna noiembrie 2016.

Despre Ediţia din 2015

La ediţia din 2015 au participat 15.500 de angajaţi, 1.150 middle manageri şi 224 directori executivi din 35 de companii. Acest eşantion de respondenţi a reprezentat o populaţie activă totală de peste 38.000 de angajaţi.

Nominalizarea la titlul ”Aon Best Employer 2015” a fost obţinută de către Adobe Systems România, Autonom, Dell, Edenred România, Companiile Mars, Inc. din România (Royal Canin Romania, Mars Romania, Wrigley Romania), McDonald’s Româniaşi Pfizer România.

Rezultatele din 2015 au arătat că implicarea profesională este importantă pentru companiile Best Employer – rezultatul scorului de engagement al acestor companii fiind în creştere, 80% în 2015 faţă de 78% în 2014 şi 71% în 2013.

România a revenit pe lista ţărilor participante la studiu începând cu 2013, când s-a clasat pe locul 4 între ţările din Europa Centrală şi de Est, ca nivel de implicare profesională a angajaţilor, după Ungaria, Cehia şi Rusia.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0