Aproximativ 6.000 de persoane au aplicat la creditele BT cu discount din cadrul campaniei #SummerVibes, care a avut loc luni, 20 iulie, pe parcursul a 15 ore.
Cele mai solicitate produse au fost creditele de nevoi personale Practic BT şi împrumuturile imobiliare-ipotecare, cu 70% dintre aplicaţii, cifre care confirmă pe de o parte tendinţa continuării investiţiilor în planuri personale, iar pe de altă parte, a creşterii investiţiilor în locuinţe – fie în cele pe care clienţii le au deja, fie în apartamente sau case noi.
În etapa de teasing a campaniei, aproape 10.000 de persoane s-au înscris pentru a primi online noutăţi despre campanie. Trei dintre acestea au câştigat prin tragere la sorţi câte un weekend în glamping, în România.
Conceptul de shopping bancar online a fost lansat pe piaţa de Bancă Transilvania şi înseamnă discounturi şi beneficii la produse şi servicii. #SummerVibes a fost a doua campanie de acest gen anunţată de BT de la începutul pandemiei pentru a susţine clienţii.
COMMENTS