- Sesiunile de cumpărare influențate de Aqurate Personalize au avut o rată de conversie de 5 ori mai mare
Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor, anunță că, odată cu integrarea soluției Personalize în magazinul online de mobilier și accesorii The Home, valoarea medie a comenzilor înregistrate de acesta a crescut cu 16%. Integrarea s-a realizat prin platforma de eCommerce MerchantPro, pe care TheHome.ro își desfășoară operațiunile încă din 2019.
Mai mult, în cele patru luni de colectare a informațiilor după integrarea Aqurate Personalize în magazinul online The Home, statisticile arată că sesiunile de cumpărare influențate de soluția AI au avut o rată de conversie îmbunătățită de cinci ori.
„Suntem mulțumiți când vedem un impact pozitiv al soluției nostre în rândul magazinelor care ne-au ales ca parteneri. În acest caz, recomandările noastre inteligente de produs au influențat nu mai puțin de 42% din tranzacțiile derulate de utilizatorii The Home” – declară Vlad Marincaș, CEO Aqurate.
Portofoliul The Home include peste 100.000 de produse și 200 de branduri de mobilier și accesorii. The Home a evoluat de la un proiect exclusiv online, la un magazin online însoțit și de trei showroom-uri, două dintre acestea situate în Cluj-Napoca și unul în București.
„Ne concentrăm permanent pe extinderea și optimizarea platformei MerchantPro, alături de dezvoltarea și integrarea unor soluții inovatoare, cu scopul principal de a ne ajuta clienții să atingă cel mai bun nivel de performanță. Acest lucru este susținut în principal de automatizări, dar și de integrarea rapidă și agilă a unor soluții precum Aqurate, ce furnizează rapid rezultate clare și un impact pozitiv asupra afacerilor”, adaugă Arthur Rădulescu, CEO și fondator MerchantPro.
Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.
Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.
Integrarea Aqurate cu platforma MerchantPro s-a realizat la începutul anului 2023. The Home a fost printre primele magazine online care au utilizat această funcționalitate.
Cele peste 2000 de magazine active în România care utilizează platforma SaaS MerchantPro pentru operațiunile zilnice de eCommerce au acces la un ecosistem deschis, bazat pe o suită completă de funcționalități și pe capacități extinse de personalizare și dezvoltare la cerere.
COMMENTS