Asirom lansează “Abonament la un viitor mai bun”, un nou concept pe piața asigurărilor din România

Asirom lansează “Abonament la un viitor mai bun”, un nou concept pe piața asigurărilor din România

Asirom, parte a grupului Vienna Insurance Group, lansează începând cu luna martie un concept nou și inovator pe piața asigurărilor – Abonament la un viitor mai bun. Inspirat din obiceiurile moderne de consum, acest concept transformă asigurările de viață în soluții accesibile, flexibile și ușor de gestionat, la fel ca orice alt abonament lunar.

„Astăzi avem abonamente la o mulțime de lucruri: telefon, internet, platforme de streaming, săli de fitness, servicii de livrare. Dar cât de des ne gândim la viitorul nostru? Abonamentul la un viitor mai bun oferă protecție financiară și, în același timp, te ajută să pui bani deoparte pentru momentele care contează cu adevărat pentru tine. Prin acest nou concept ne propunem să deschidem și să normalizăm discuția despre protejarea celui mai de preț bun al fiecăruia dintre noi: viața noastră”, spune Mădălin Roșu, Președintele Directoratului Asirom Vienna Insurance Group.

Asirom are în portofoliu o varietate de asigurări de viață care vin cu beneficii de economisire, protecție și investiție și propune, odată cu această campanie, trei tipuri de abonamente cu un preț lunar adaptat nevoilor și bugetului fiecărui client. Acestea includ asigurare de viață, o componentă de economisire, precum și acoperiri suplimentare în caz de accident, îmbolnăvire, intervenții chirurgicale, spitalizare, convalescență sau diagnosticare cu boli grave.
Campania include trei produse financiare menite să ofere siguranță și stabilitate pe termen lung. Abonamentul la educație pentru viitorul copilului tău Renta Master este conceput special pentru părinții care doresc să economisească din timp pentru viitorul copiilor lor, asigurându-le resursele necesare pentru a-și împlini visurile. Abonamentul la iubire pentru sănătatea ta Global Forte oferă protecție financiară în caz de boală sau accident, alături de posibilitatea de a economisi pentru obiectivele personale, în timp ce Abonamentul la experiențe noi pentru amintiri împreună Activ sprijină economisirea lunară, oferind libertatea de a transforma dorințele în realitate.

100 lei reducere în prima lună de abonament și plată recurentă
Prețul lunar al abonamentului poate fi personalizat în funcție de bugetul și nevoia de economisire și protecție, iar toți clienții beneficiază de o reducere de 100 lei în prima lună de abonament.
Plata poate fi setată cu recurență lunară din aplicațiile de internet banking sau din contul myAsirom – platformă dedicată clienților Asirom, care oferă acces la informații despre contractele de asigurare, plata ratelor și dosarele de daună.

Despre campanie
Pentru a aduce acest mesaj cât mai aproape de consumatori, campania va fi prezentă pe principalele posturi de televiziune, dar și în mediul online și offline, asigurând o acoperire extinsă. Strategia de comunicare se bazează pe conținut autentic și interactiv, conceput pentru a evidenția beneficiile abonamentului și rolul esențial al unei protecții financiare responsabile. Prin această abordare, campania își propune să stimuleze un dialog deschis despre importanța planificării financiare și să inspire alegeri informate pentru viitor.
Mai multe informații despre campanie sunt disponibile pe www.asirom.ro/abonament

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0