- Primești notificări despre statusul dosarului de daună via sms și email,
- Ai acces online la informații despre dauna ta,
- Ești mereu la curent cu statusul dosarului tău de daună.
Asirom Vienna Insurance Group, cea mai longevivă companie de asigurări din Romania, lansează un nou serviciu de daune dedicat clienților de asigurări auto CASCO – Asistentul de Daune. Asistentul de Daune de la Asirom te ține la curent cu statusul dosarului tău de daună și iți oferă informații despre pașii ce trebuie parcurși în procesul de despăgubire și reparație.
Concret, de fiecare dată când dosarul tău de daună intră într-o nouă etapă de analiză, primești un sms și e-mail de înștiințare. Astfel, vei fi informat de îndată ce analiza dosarului a fost finalizată sau dacă lipsesc documente, dar și când să duci mașina în service sau când este gata pentru ridicare.
”Fiecare serviciu nou pe care îl dezvoltăm pleacă de la o nevoie a clientului pe care ne gândim cum să o implementăm într-un mod cât mai simplu și mai accesibil pentru a-i oferi clientului nostru mai multă siguranță și confort. Asistentul de Daune îți oferă transparență totală, cu ajutorul lui știi exact în ce stadiu este dosarul tău de daună, dacă lipsesc documente sau dacă mașina ta este gata reparată, iar asta cu un simplu sms sau email. Prin acest Asistent am făcut și ultimul pas pentru o experiență 100% digitală oferită asiguraților CASCO. De la achiziție, inspecție de risc, plată rate și notificare daună, toate serviciile de care ai nevoie sunt accesibile online. Desigur, curând vom extinde acest serviciu pentru toate produsele noastre de asigurare”, a declarat Cristian Ionescu, Președinte al Directoratului Asirom.
Notificarea daunei pentru polița CASCO se realizează online, pe asirom.ro. Accesând aplicația de notificare, tot ce trebuie să faci este să completezi câteva date personale și ale autovehiculului, detalii despre incidentul suferit, să încarci documentele necesare și fotografii cu avariile suferite, iar dosarul este deschis automat și trimis în analiză.
Odată deschis dosarul, Asistentul de Daune de la Asirom te va informa despre fiecare etapă până la finalizarea acestuia. Mai mult, ai acces la o pagină personalizată, un micro-site unde poți consulta oricând statusul dosarului.
Digitalizarea serviciilor și transformarea interacțiunii client – asigurator într-o experiență simplă, sigură și rapidă reprezintă esența strategiei de digitalizare și inovație a companiei. În mai puțin de 3 ani, Asirom a adus în mediul online serviciile de daună pentru toate liniile de business, de la auto și locuință, la sănătate, viață și călătorie, a introdus inteligența artificială pentru a maximiza acuratețea în analiza dosarelor de daună și a lansat, în premieră, serviciile de telemedicină online, atât de necesare în contextul social al pandemiei Covid-19.
COMMENTS