Asociația Română a Băncilor adoptă o nouă identitate vizuală

Asociația Română a Băncilor adoptă o nouă identitate vizuală

Asociația Română a Băncilor (ARB) a primit o nouă identitate vizuală ca urmare a procesului de rebranding, acțiune prin care imaginea ARB se aliniază cu noua strategie a organizației. ARB derulează mai multe proiecte care valorifică impactul pozitiv al industriei bancare la nivel macroeconomic și social.

„Suntem la momentul la care autoritățile implementează modalitatea în care ne vom cadența pașii pentru atingerea obiectivului de creștere a bunăstării economice. Proiectele comunității bancare urmăresc accelerarea introducerii tehnologiilor digitale în serviciile financiar-bancare prin Platforma pentru Agenda Digitală, creșterea nivelului de educație financiară prin Platforma de Educație Financiară și integrarea intermedierii financiare pentru creșterea gradului de accesare a fondurilor europene, dezvoltarea Parteneriatului Public Privat și finanțarea proiectelor mari de investiții. Odată cu lansarea strategiei noastre pentru următorii ani ne consolidăm și identitatea vizuală în concordanță cu misiunea asociației”, a declarat Sergiu Oprescu, președintele Consiliului Director al ARB.

Ca parte a noii strategii, ARB a adoptat o poziție activă prin care pune la dispoziție întreaga expertiză a echipei asociației și a comisiilor tehnice pentru îndeplinirea obiectivelor strategice ale industriei bancare.

Obiectivele strategice ale ARB vizează alinierea industriei financiar-bancare din România la sistemul bancar european și sprijinirea băncilor de pe piața locală pentru ca acestea să își concentreze eforturile și resursele către principalul lor domeniu de activitate, respectiv acela de a finanța economia. Realizarea acestora se va translata în creșterea prosperității cetățenilor români”, a menționat Florin Dănescu, președinte executiv ARB.

Integritatea, profesionalismul, transparența, credibilitatea și inovația sunt valorile ARB prin care asociația contribuie la dezvoltarea şi consolidarea sectorului financiar-bancar ca parte a unei piețe performante, stabile şi eficiente.

Noua identitate vizuală pune accent pe performanță, leadership, siguranță și pe viziunea ARB de a contribui la consolidarea unui mediu bancar transparent și de încredere în România.

Acronimul Asociației este dezvoltat pe orizontală prin cele două sfere ce formează literele „A” și „B” sugerând stabilitate și încredere, dar și parteneriat de lungă durată prin trimiterea pe care o face la simbolul infinitului. Cele două linii în plan vertical sugerează multitudinea de sensuri, curaj și inovație, creând și o axă temporală (trecut, prezent și viitor). Din punct de vedere cromatic, roșul literei „R” sparge monotonia și atrage atenția asupra întregului definindu-i forma.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0