Asseco SEE, declarat de Gartner Furnizor Reprezentativ în Ghidul Pieței pentru Platforme Bancare Digitale Unificate și Deschise

Asseco SEE, declarat de Gartner Furnizor Reprezentativ în Ghidul Pieței pentru Platforme Bancare Digitale Unificate și Deschise

Asseco South Eastern Europe (Asseco SEE), lider în furnizarea de soluții bancare, a fost declarat de Gartner, Furnizor Reprezentativ în cadrul raportului privind „Ghidul Pieței pentru Platforme Bancare Digitale Unificate și Deschise”.

Potrivit Gartner, platformele bancare digitale unificate și deschise reprezintă o „tehnologie emergentă, deși unele soluții de pe piață, inclusiv ale furnizorilor de nișă din sistemul bancar, sunt disponibile deja de mai mulți ani. Printre motivele cheie de identificare a acestor platforme ca o tehnologie emergentă, se numără: (1) cerințele clienților pentru servicii bancare mai accesibile și mai ușor de utilizat; (2) cereri ale băncilor pentru soluții noi care fac mai mult decât să integreze canalele existente; (3) un aflux de furnizori noi, adesea netradiționali cu soluții extrem de inovatoare și (4) dezvoltarea sau modernizarea soluțiilor oferite de furnizori tradiționali din sistemul bancar (a se vedea „Strategia Multicanal este fundamentală pentru supraviețuire în Lumea Afacerilor Digitale”)”.

Platforma bancară digitală a Asseco SEE se numește Digital Edge (www.digitalbanking.asseco.com). Este o platformă bancară digitală unificată și deschisă ce oferă o experiență bancară personalizată pentru clienții băncii – indiferent dacă utilizează serviciile bancare de pe telefon, din agenția băncii sau de la ATM.

Aceasta asigură un flux fără probleme al datelor clientului între dispozitivele self-service și punctele de contact asistate, astfel încât să ofere o experiență digitală consistentă. Platforma oferă instrumente puternice pentru înregistrarea online a clienților și vânzarea de produse. Această platformă ajută pe client să se deosebească de concurență, să consolideze fidelitatea consumatorilor și să reducă din pierderea acestora.

O experiență a clienților consistentă și conectată pe diferite canale cu aplicații izolate care nu își partajează capacitățile și conectivitatea reprezintă o luptă dificilă. Digital Edge conectează aplicațiile cu puncte de contact, prezente și viitoare, la un hub ce oferă capacități bancare digitale partajate, orchestrează procesul între canale și are grijă de conectivitatea la sistemele de back-end făcând instant punctele de contact consistente și mai agile pentru viitoarele cereri. Hub-ul oferă toate punctele de integrare ca un set de API bazat pe REST (standardizat conform BIAN), care va putea să suporte toate cerințele PSD2 și inițiativele bancare bazate pe API.

„Asseco SEE posedă o înțelegere profundă a sectorului bancar și a transformării digitale a acestuia cu peste 15 ani de experiență în implementarea soluțiilor bancare digitale și a soluțiilor bancare esențiale pentru cele mai importante instituții financiare din Sud-Estul Europei”, a declarat Piotr Jelenski (foto), CEO al grupului Asseco SEE. „Suntem de părere că statulul de furnizor reprezentativ oferit de Gartner consolidează valoarea soluțiilor noastre față de clienți”.

Grupul Asseco SEE este una dintre cele mai mari companii IT în sectorul de producție și implementare a propriilor soluții software și servicii în regiunea din Sud-Estul Europei și Turcia. Compania oferă soluții ITC pentru diferite sectoare verticale din industrie, inclusiv sectorul financiar, sectorul de plăți, administrația publică și telecomunicații. Începând din luna octombrie 2009, acțiunile Asseco South Eastern Europe (Asseco SEE) au fost listate la Bursa de valori din Varșovia. Grupul Asseco SEE are aproape 1.400 de angajați în 13 țări. Peste 10 bănci dintre cele mai mari 15 bănci din Sud-Estul Europei sunt deja clienți ai Asseco SEE.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0