Atu Tech (a2t.ro), cel mai mare magazin online de sisteme de securitate din România, conform cifrei de afaceri, a înregistrat de Black Friday vânzări de peste 1 milion de euro, în creștere cu 40% față de Black Friday-ul trecut.
Cea mai mare comandă, cu cele mai multe produse, făcută de un client în Black Friday, a fost de 45.000 de lei (9.240 de euro) și a constat în produse de supraveghere video (camere video, DVR-uri, NVR-uri, accesorii CCTV multiple), sisteme anti-incendiu, automatizări de porți și accesorii pentru acestea – în total 140 de produse.
Cel mai scump produs achiziționat a fost un kit de detecție al temperaturii, în valoare de 20.000 de lei.Per total, în cele 3 zile de campanie, cele mai vândute produse au fost din categoria supraveghere video: camere, DVR-uri, HDD-uri și accesorii CCTV, iar cel mai vândut brand pe segmentul de supraveghere video a fost SAFER.
„În campania de Black Friday de anul acesta, schimbarea cea mai notabilă a fost orientarea clienților către un pachet complet: produs și serviciu de la același furnizor. Serviciul de instalare a fost extrem de solicitat de către clienții noștri. Ne bucurăm să observam că și interesul clienților către serviciile pe care le oferim este în creștere și apreciem încrederea pe care aceștia o au în pachetul nostru complet de servicii”, spune Sorin Felea, director Atu Tech.
Cât privește traficul în site, în cele 3 zile, cât a durat campania de Black Friday, Atu Tech a înregistrat o creștere de 30% a numărului de vizitatori. Și valoarea coșului mediu de cumpărături a crescut anul acesta cu 10%, cele mai multe comenzi fiind generate de pe dispozitivele mobile – 72%.
Anul acesta, Atu Tech a dat startul Black Friday pe 13 noiembrie și, timp de 72 de ore, a oferit reduceri de până la 76% la 100.000 de produse, din categorii precum supraveghere video, alarme, detecție incendiu, automatizări de porți, interfoane și videointerfoane, control acces, sonorizare, accesorii CCTV și rețelistică.
În premieră, anul acesta, Atu Tech a introdus în oferta de Black Friday și sistemele de termoscanare, ca răspuns la situația actuală și la contextul medical generat de răspândirea de COVID-19, și a oferit acces la servicii de consiliere telefonică gratuită în alegerea produselor potrivite, suport tehnic gratuit post-vânzare, instalare oriunde în România, prin rețeaua proprie de instalatori parteneri, service cu ridicare și returnare gratuite și drept de retur prelungit la 30 de zile, față de 14 zile, cât este prevăzut, conform legii.
COMMENTS