Axis Communications, lider global în echipamente video de rețea, a organizat în București, evenimentul său anual de securitate. Aflat la cea de-a patra ediție, acesta le oferă partenerilor companiei ocazia de a afla toate detaliile despre cele mai avansate soluții de securitate, precum și posibilitatea de a testa cele mai noi produse AXIS.
Având ca temă principală noile reguli de protecție a datelor la nivel european (GDPR – General Data Protection Regulation), evenimentul a atras peste 150 de participanți. Aceștia au putut astfel afla despre impactul noilor reglementări asupra sistemelor de supraveghere video, precum și despre măsurile pe care trebuie să le ia pentru a rămâne în legalitate. Echipamentele de supraveghere video sunt folosite în general pentru a captura și înregistra imagini din care chipurile persoanelor pot fi recunoscute și, de aceea, cei care le folosesc administrează în esență date cu caracter personal. În consecință, ei trebuie printre altele să justifice necesitatea unor astfel de echipamente și a stocării datelor video, să îi informeze pe cei înregistrați despre existența echipamentelor și să le faciliteze accesul la înregistrări.
Axis Communications promovează utilizarea responsabilă a soluțiilor de securitate și, de aceea, a dorit să se asigure că partenerii săi sunt la curent și pregătiți pentru schimbările legislative care urmează a fi implementate.
Un alt subiect de pe agenda de discuții a fost integrarea, căci sistemele moderne de securitate nu mai sunt doar de supraveghere sau doar de detecție, ci integrează mai multe tipuri de echipamente și soluții și sunt astfel mai flexibile, mai eficiente și mai ușor de implementat și folosit. În plus, de multe ori ele nici nu se mai rezumă doar la securitate, căci noile tehnologii au permis extinderea scenariilor de utilizare pentru camerele video de supraveghere cu conectare la rețea.
Astfel, a fost dezbătut subiectul soluțiilor inteligente de analiză bazată pe imaginile furnizate de camerele de supraveghere – soluții tot mai avansate și tot mai utile în mediul retail pentru eficientizarea afacerii. Ele pot fi folosite pentru a culege date valoroase despre clienți și comportamentul lor, pe zone și intervale orare – date care pot fi folosite ulterior de manageri pentru a lua deciziile corecte, cu un impact pozitiv asupra vânzărilor.
Și cu atenția îndreptată tot către mediul retail, au fost introduse în discuție soluțiile audio IP și importanța lor în dezvoltarea afacerilor cu ajutorul noilor tehnologii inteligente, capabile să stimuleze anumite reacții din partea clienților. În combinațiile cu soluțiile de analiză video, acestea pot fi utilizate cu succes pentru transmiterea de anunțuri programate și ad-hoc sau pentru selectarea unui conținut audio care să stimuleze un anumit tip de comportament la nivelul clienților. De altfel, Axis Communications chiar a demarat de curând o colaborare cu furnizori de conținut audio pentru a explora această zonă mai puțin cercetată până acum.
De la retail inteligent până la orașe inteligente este un salt simplu, ce ține de amplitudine, tipurile de echipamente utilizate și scopurile implementării. Și cum portofoliul de produse AXIS este conceput astfel încât să acopere toate segmentele de piață, acest subiect nu putea lipsi din programul evenimentului. În această categorie, compania poate furniza echipamente și soluții care să satisfacă orice cerință, de la simpla supraveghere video a zonelor aglomerate, până la supraveghere în mijloacele de transport în comun, supravegherea zonelor industriale cu risc ridicat sau recunoașterea numerelor de înmatriculare în trafic și căi de acces.
Axis Communications este lider mondial în echipamente video de reţea, oferind soluţii inteligente şi sigure, contribuind în mod direct la tranziţia către soluţii digitale de supraveghere. Produsele şi soluţiile video profesionale AXIS sunt dezvoltate în jurul unei platforme inovatoare şi deschise.
Axis are peste 2.700 de angajaţi în peste 50 de birouri din lume şi cooperează cu peste 90.000 de parteneri din toată lumea. Compania Axis a fost fondată în anul 1984 în Suedia şi este listată la bursa NASDAQ OMX Stockholm.
COMMENTS