Bancpost lansează un nou canal de distribuţie, care aduce produsele băncii mai aproape de clienţii săi

piatabancara1

Bancpost introduce reţeaua de Agenţi de Vânzare Directă (AVD), un nou canal de distribuţie care aduce produsele bancare la uşa clienţilor săi persoane fizice. Noua forţă de vânzări va aborda piaţa în mod pro-activ, va asista clienţii în spaţiile selectate de către aceştia şi va oferi suport personalizat pe durata întregului proces de achiziţie a produselor, de la alegerea celor mai potrivite soluţii financiare până la pregătirea documentelor şi obţinerea aprobărilor necesare. Astfel, clienţii vor beneficia de economie de timp, confort, asistenţă profesională şi soluţii financiare personalizate.

Consumatorii din ziua de azi au libertatea de a se implica aşa cum doresc, de a acţiona în funcţie de lucrurile care contează cel mai mult pentru ei şi de a cere să fie trataţi într-o manieră excepţională. Clienţii din ziua de azi au nevoie de opţiuni. Şi cum clienţii se află în centrul strategiei Bancpost, ne ajustăm canalele de vânzări şi de asistenţă, atât pe cele tradiţionale cât şi pe cele noi, astfel încât să răspundă preferinţelor şi nevoilor în continuă schimbare ale clienţilor noştri. Reţeaua Bancpost de Agenţi de Vânzare Directă reprezintă o nouă componentă în sistemul nostru multi-canal, un serviciu mobil şi personalizat de înaltă calitate, la îndemâna clienţilor în locul şi momentul în care aceştia sunt disponibili. Este un serviciu care face produsele Bancpost mai accesibile, mai uşor de înteles şi de achiziţionat şi care aduce mai multă flexibilitate în modul în care aducem valoare clienţilor noştri. Pe scurt, noua reţea de Agenţi de Vânzare Directă este, pentru clienţii noştri existenţi şi potenţiali, încă o posibilitate de a interacţiona cu Bancpost şi de a achiziţiona produsele şi serviciile noastre. Este, în acelaşi timp, o nouă oportunitate de a îmbunătăţi experienţa clienţilor şi de a construi relaţii loiale şi pe termen lung”, a declarat Kyriakos Xydis, Vicepreşedinte Executiv Bancpost.

Prima fază de implementare a demarat deja, prin integrarea noului canal în arhitectura băncii şi prin desfăşurarea de traininguri intensive dedicate forţei de vânzări, în timp ce prima echipă AVD va fi activă în Bucureşti până la sfârşitul anului. Pe parcursul lui 2014, reţeaua va fi extinsă rapid pe teritoriul întregii ţări, cu scopul de a dezvolta o reţea bine echilibrată de 200 de AVD în cele mai importante oraşe. Canalul de distribuţie AVD se va axa pe produse de creditare de consum şi carduri de credit, ca produsele cele mai relevante pentru publicul ţintă, dar permite o mare adaptabilitate a portofoliului, pe măsură ce piaţa o va cere.

Reţeaua AVD completează restul canalelor de distribuţie care oferă acces de la distanţă la serviciile Bancpost: Fastbanking (Internet Banking), reţelele de ATM-uri şi de APS-uri (Expresul de Plăţi). Aceste canale au înregistrat în ultimii ani o creştere semnificativă în ceea ce priveşte utilizarea şi numărul de clienţi înrolaţi, cu ponderi în totalul tranzacţiilor cu numerar de 60% la depuneri şi de 93% la retrageri, în timp ce cei peste 250.000 de utilizatori internet banking derulează online peste 65% din totalul tranzacţiilor fără numerar. Prin urmare, Bancpost se va concentra în perioada următoare pe extinderea şi reconturarea soluţiilor sale multi-canal. Pregătim lansarea serviciului de Mobile Banking în primul trimestru al anului 2014, care va cumula funcţionalităţile oferite de aplicaţia de Internet Banking şi de site-ul băncii printr-o platformă dedicată dispozitivelor mobile. În plus, vom include noi facilităţi de plată în sistemul de APS-uri şi vom lansa o nouă versiune a site-ului principal, cu design şi funcţionalităţi îmbunătăţite.”, a adăugat Kyriakos Xydis.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0