BCR a lansat în premieră naţională, special pentru clienţii săi de canale electronice la distanţă, funcţionalitatea de autentificare la soluţiile de internet banking şi mobile banking BCR prin aplicaţia eToken folosind opţiunea Touch ID, exclusiv pentru terminalele Apple. Clienţii BCR care dispun de tereminale mobile Apple din generaţiile mai noi (iPhone 5S, iPhone 6, iPhone 6 Plus iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPad Air 2, iPad Mini 3, iPad Mini 4) pot deja să acceseze, gratuit, aplicaţia de mobile banking a băncii în doar câteva secunde, folosind tehnologia de recunoaştere a amprentei.
Astfel, clienţii nu mai sunt nevoiţi să îşi amintească parolele complicate şi îşi pot accesa conturile în doar câteva secunde, de pe terminalul mobil, într-un mod rapid şi sigur.
„BCR continuă să investească în mod susţinut în oferirea de servicii de calitate clienţilor săi, iar îmbunătăţirea experienţei clienţilor noştri când accesează serviciile digitale 24 Banking rămâne o preocupare constantă a noastră, ca element de bază al strategiei digitale BCR. Introducerea acestei soluţii demonstrează, încă o dată, angajamentul nostru de a fi pionieri în oferirea de soluţii inovatoare clienţilor noştri, soluţii care transformă experienţa pe care clientul o are când interacţionează cu banca în una convenabilă, prietenoasă şi cu un grad de siguranţă deplină”, a declarat Marian Ignat (foto), Director Executiv Digital Banking, BCR.
BCR are peste 700.000 de clienţi înrolaţi la serviciile 24 Banking, iar în ultimul an, numărul celor care utilizează serviciul de mobile banking s-a dublat, fapt care se reflectă şi în numărul de peste 60.000 de descărcări ale aplicaţiei de mobile banking doar în primul semestru din 2015.
Un amănunt interesant este acela că deşi 70% dintre clienţii „ecosistemului” digital al BCR sunt posesori ai unor terminale mobile cu sisteme de operare Android, numărul cel mai mare de tranzacţii şi valorile medii cele mai mari ale tranzacţiilor făcute de clienţii BCR sunt făcute de pe terminale Apple. Acesta a fost, desigur, un argument în plus pentru lansarea cu prioritate a soluţiei de autentificare pe bază de amprentă pentru cei care utilizează sistemul de operare iOS.
„Vom fi gata să oferim o soluţie asemănătoare şi clienţilor cu terminale Android de îndată ce va exista un standard comun de recunoaştere a amprentelor şi pentru acest sistem de operare”, au subliniat reprezentanţii BCR.
Există rezultate foarte încurajatoare privind felul în care sunt folosite serviciile online ale băncii. De pildă, numărul facturilor plătite de clienţii BCR prin mobile banking a înregistrat o creştere de aproape 200% fata anul 2014 şi o dublare a numărului de utilizatori activi ai serviciilor mobile banking. În total, rata de utilizare a canalelor electronice a crescut într-un an cu 16%, ceea ce pentru o bancă mare, cum este BCR, reprezintă foarte mult.
Mai mult, din luna iunie, BCR pune la dispoziţia clienţilor săi opţiunea de salvare a şabloanelor personale direct din aplicaţia Touch 24 Banking şi pe cea de rambursare a datoriei pentru cardul de credit BCR, folosind doar parola statică.
“Continuăm să inovăm, astfel că, din această săptămână, clienţii BCR au oferte personalizate de creditare în contul lor de internet banking pentru care pot opta direct online. În foarte scurt timp, aceleaşi oferte vor fi disponibile şi în aplicaţia de mobile banking”, spune Cristian Mustaţa, Şef departament Strategie Digitală, BCR.
Investiţia în tehnologie, dezvoltarea şi inovaţia în zona de digital banking a fost şi va fi o preocupare continuă pentru BCR şi de aceea bancă a investit şi în pregătirea de personal dedicat acestei zone. În acest moment, exista peste 150 de “eXperţi Digitali” în unităţile BCR, consilieri care sunt pregătiţi în orice moment să răspundă la întrebările clienţilor, să ofere suport, să preia feedback direct de la ei şi să propună îmbunătăţiri viitoare pentru serviciile oferite de bancă.
COMMENTS