BCR a primit din partea Euromoney distincţia „Cea mai bună transformare a unei bănci din Europa Centrală şi de Est”

BCR a primit din partea Euromoney distincţia „Cea mai bună transformare a unei bănci din Europa Centrală şi de Est”

Erste Group Bank AG (Erste Group) a primit distincţia „Cea mai bună bancă din Europa Centrală şi de Est” în 2017 din partea Euromoney, una dintre cele mai importante publicaţii financiare la nivel global. Premiul a fost acordat în cadrul Galei Premiilor pentru Excelenţă Euromoney 2017, pentru poziţionarea remarcabilă care permite Erste Group să valorifice oportunităţile de creştere şi să fie în fruntea revoluţiei digitale din regiune.

Grupul a fost desemnat „Cea mai bună bancă” și în Austria, Republica Cehă şi Muntenegru, iar Banca Comercială Română (BCR), subsidiara din România a Grupului, a fost premiată pentru „Cea mai bună transformare a unei bănci din Europa Centrală şi de Est”.

Suntem onoraţi să primim aceste distincţii prestigioase care confirmă că suntem un partener de încredere pentru clienţii noştri şi un susţinător responsabil al prosperităţii în Europa Centrală şi de Est. De-a lungul timpului, ne-am asumat rolul de bancă pentru clasa de mijloc şi IMM-uri. Vom continua să creăm prosperitate în regiune şi să fim lideri în inovaţie. Platforma digitală George va fi prima platformă digitală comună pentru ţările din ECE şi una dintre primele din Europa”, a declarat Peter Bosek, Chief Retail Officer al Erste Group Bank AG, cu ocazia ceremoniei de premiere Euromoney de la Londra.

Acordarea premiilor este decisă de către o comisie formată din jurnalişti cu experienţă ai publicaţiei Euromoney, în baza unor propuneri detaliate primite de la participanţii la piaţă şi a unui amplu studiu privind pieţele bancare şi de capital din regiune, derulat pe parcursul unui an. Premiile pentru Excelenţă cuprind categorii globale, premii pentru cei mai buni în domeniu din toate regiunile şi pentru cele mai bune bănci din aproape 100 de ţări din întreaga lume.

Expertiza Grupului Erste a fost recunoscută şi în câteva din pieţele sale de bază. Erste Bank Oesterreich a câştigat premiul „Cea mai bună bancă din Austria” pentru poziţia de lider în creditarea retail şi pentru implementarea cu succes a noului concept de agenţie care îmbină tehnologia cu servicii de consultanţă extinse.

Ceska sporitelna a câştigat pentru a cincea oară în decurs de nouă ani la categoria „Cea mai bună bancă din Republica Cehă”. Anul acesta, premiul confirmă orientarea băncii Ceska spre o abordare a serviciilor pentru clienţi bazată mai mult pe date şi proactivă.

Erste Bank a fost desemnată cea mai bună bancă şi în Muntenegru datorită ratelor de creştere şi profitabilităţii peste media pieţei în 2016.

Banca Comercială Română (BCR) a primit premiul pentru „Cea mai bună transformare a unei bănci din Europa Centrală şi de Est”, o recunoaştere a reuşitelor obţinute de conducerea şi angajaţii băncii. Banca a trecut cu succes printr-o curăţare majoră a portofoliului, şi-a îmbunătăţit considerabil profitabilitatea şi a raportat o creştere constantă a creditării. BCR este cea mai mare bancă din România după active, având peste 2,9 milioane de clienţi. Ocupă primul loc pe piaţa bancară românească şi din punct de vedere al creditelor acordate clienţilor şi al depozitelor.

Erste Group are 47.100 de angajaţi care furnizează servicii pentru mai mult de 16,2 milioane de clienţi în Austria, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, Croaţia, Serbia şi România; din 2009, Erste Group este prezent şi în Muntenegru prin subsidiara sa Erste&Steiermärkische Bank d.d. deţinută în procent de 100% de Erste Bank a.d. Podgorica.

Valoare totală a creditelor acordate de Grup clienţilor din regiune a crescut la 133 miliarde de euro la 31 martie 2017. Fiind unul din principalii furnizori de servicii financiare din ECE, Erste Bank vizează promovarea unei creșteri care să ţină mai mult cont de incluziunea socială în regiune. Programul de Social Banking lansat recent de Grup se adresează comunităţilor tradiţional nebancarizate: persoane cu venituri scăzute, antreprenori în devenire şi organizaţii sociale, oferindu-le acces echitabil la produse financiare de bază şi sfaturi despre administrarea banilor.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0