BCR și BRD susțin dezvoltarea Caroli Foods Grup, printr-o facilitate de credit sindicalizată în valoare de 23 de milioane de euro

BCR și BRD susțin dezvoltarea Caroli Foods Grup, printr-o facilitate de credit sindicalizată în valoare de 23 de milioane de euro

Banca Comercială Română (BCR) și BRD Groupe Societe Generale (BRD) își unesc forțele pentru finanțarea dezvoltării unuia dintre cei mai mari producători alimentari din România – Caroli Foods Group.

În cadrul acestei facilitați de credit, BCR are rolul de Coordonator, Aranjor Principal Mandat și Agent de Documentație, iar BRD cel de Aranjor Principal Mandat și Agent de Facilitate și Garanții. Finanțarea, în valoare de 23 de milioane de euro, a fost aranjata sub forma unui club-deal, cu cote egale între cei doi creditori.

Facilitatea de credit a fost acordată, în principal, pentru extinderea facilităților de producție ale Caroli Foods Group și achiziția de noi echipamente, inclusiv pentru finanțarea capitalului de lucru. Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP) au acționat în calitate de avocați pentru sindicatul de bănci.

2017 este un an istoric pentru Caroli Foods Group datorită preluării companiei de către Sigma Alimentos, unul dintre liderii mondiali de carne carne preparată și conservată. Această schimbare la nivel de acționariat garantează faptul că noi, Caroli Foods Group, vom continua să investim în brandurile noastre, în tehnologie și în inovație pentru a putea deservi consumatorii și pentru a le depăși așteptările. Mulțumesc BCR și BRD pentru încrederea acordată și pentru suportul oferit în satisfacerea nevoilor consumatorilor noștri și atingerea obiectivelor companiei”, a declarat Khaled el Solh, CEO Caroli Foods Group.

Ne bucurăm că prin acest nou credit sindicalizat putem susține o companie precum Caroli Foods Grup, un brand de talie națională, cu o puternică amprentă industrială și capacități semnificative de distribuție și desfacere. Finanțarea companiilor care produc, angajează și contează în viața românilor rămâne unul dintre obiectivele noastre cheie”, a declarat Cătălina Porojan, Director Executiv al Direcției Groupe Large Corporate Finance în cadrul BCR.

Noua facilitate de credit sindicalizat aranjată împreună cu BCR pentru Grupul Caroli Foods reconfirmă poziția BRD Groupe Société Générale de partener pe termen lung pentru companii si angajamentul nostru total de a continua să finanțăm activ economia, dezvoltarea afacerilor creatoare de valoare adăugată și clienţi precum Grupul Caroli Foods” a declarat Mihaela Chifiac, Director Comercial, Corporate Banking & Global Financing BRD.

Caroli Foods Group este liderul pieței de carne preparată și conservată, din Romania, atât în valoare, cât și în volum și unul dintre cei mai de succes procesatori de carne din Sud-Estul Europei. Datorită produselor de înaltă calitate și a adaptării acestora gusturilor specifice ale consumatorilor români, Caroli Foods Group este plasat în topul preferințelor consumatorilor. În prezent, portofoliul comun al Caroli Foods Group include 5 mărci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo, însumând peste 200 de produse pentru toate gusturile. Totodată, compania deține o fabrică în Pitești, depozite în toată țara, o flotă de peste 350 autoturisme, precum și o rețea importantă de distribuție.

Caroli Foods Group a semnat un parteneriat de tipul joint-venture în 2010 cu Campofrio Foods Group, cel mai important producător de carne preparată și conservată, din Europa și un nume important la nivel mondial. În 2014, după expansiunea companiei mexicane Sigma Alimentos („Sigma”) în Europa prin achiziția Campofrio, Sigma a devenit acționarul majoritar în compania Campofrio. Începând cu 1 Septembrie 2017, Caroli Foods Group, liderul pieței de produse din carne preparată și conservată, din România, este în totalitate parte integrantă din Sigma, ca urmare a achiziționării de către compania mexicană a pachetului de 51% de acțiuni, adițional celor 49% deja deținute prin intermediul Campofrio Food Group. Această mutare strategică a fost făcută de către Caroli Foods Group cu scopul creșterii standardelor de calitate a produselor și deschiderii de noi oportunități pentru piața din Europa Centrală și de Sud Est – România, Bulgaria, Republica Moldova, Serbia, Ucraina și Turcia.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 1