New Business Dimensions anunţă finalizarea implementării unei soluții moderne de management al clienților la BCR Social Finance IFN. Platforma Grafs Collections include multiple elemente de automatizare și elimină procesele manuale de culegere, agregare şi procesare a datelor uzuale ale clienţilor companiei. Aplicatia Grafs pune la dispoziţia utilizatorilor datele necesare pentru derularea activităţii, precum şi rapoarte detaliate.
BCR Social Finance IFN, parte a grupului BCR si ERSTE, oferă finanțare și educație de business pentru antreprenorii din Romania. BCR Social Finance acționează ca o întreprindere socială şi nu distribuie dividende, implicându-se activ în dezvoltarea economiei sociale și digitalizarea micilor afacerilor. Într-o lume în continuă schimbare, rapiditatea în desfășurarea activităților și găsirea soluțiilor potrivite sunt esențiale. Astfel, prin intermediul platformei dezvoltate de New Business Dimensions, BCR Social Finance asigură creşterea eficienţei operaţionale şi susţinerea deciziilor de business. Implementarea proiectului a durat trei luni şi a fost derulată 100% remote.
„Noua platformă reprezintă o etapă normală în strategia de digitalizare a companiei. Credem că tehnologia și soluțiile digitale punctuale sunt instrumente utile în munca de zi cu zi, permițând o comunicare fluidă și mai rapidă. Acum accesul la informații centralizate este mult mai facil pentru fiecare membru al echipei noastre și astfel se poate aloca mai mult timp relației directe cu clienții. Ceea ce pentru noi reprezintă un plus, întrucât produsele financiare furnizate de BCR Social Finance sunt flexibile și personalizate, iar timpul dedicat consultanței financiare pentru fiecare business este foarte important, ”afirmă Claudia Oprea, Head of Collection Department, BCR Social-Finance.
Platforma dezvoltată de New Business Dimensions poate fi implementată pe infrastructura IT proprie a clientilor, sau accesată din cloud, ca serviciu. Astfel, companiile pot beneficia de funcţionalităţi avansate de credit collection în orice scenariu le este mai avantajos: investiţie de capital (Capex) sau cheltuieli operaţionale (Opex). Soluţia funcţionează atât pe tehnologie Oracle cât şi Microsoft şi oferă acces securizat la date.
„Proiectul derulat la BCR Social-Finance a combinat tehnologia modernă cu expertiza New Business Dimensions în domeniul serviciilor financiare. Proiectul a fost derulat 100% remote, iar un aspect relevant a fost buna colaborare si comunicare intre membrii echipei comune, ceea ce arată un nivel ridicat de profesionalism și experiență. Rezultatul proiectului este un exemplu de creştere a eficienţei muncii prin automatizarea procesului de colectare. Indiferent de domeniu, angajaţii cu munca de birou pierd foarte mult timp căutând şi gestionand informaţiile necesare în derularea activităţii. Dincolo de funcţionalităţile specifice de collection, platforma îşi arată valoarea şi ajută utilizatorii să câştige timp şi să se concentreze pe calitatea muncii pe care o prestează. Acesta este până la urma rolul tehnologiei,” afirmă Emanuel Oana, General Manager, New Business Dimensions.
COMMENTS