Bento, companie specializată în dezvoltare de aplicații software custom, anunță o nouă versiune a aplicației software Bento Field Service Management, dedicată companiilor de servicii și utilități, cu echipe de lucru distribuite în teritoriu. Implementată în cadrul unor companii din România, aplicația Bento Field Service Management are acum un design complet nou, cu funcționalități menite să vină în sprijinul utilizatorilor precum și cu o interfață mult mai intuitivă și mai ușor de utilizat.
Aplicația de bază Bento Field Service Management a fost proiectată pentru a contribui la optimizarea operațiunilor de alocare a lucrărilor către echipele de tehnicieni din teren în funcție de localizarea lor, de competențele pe care le dețin și de echipamentele și stocurile pe care le au în dotare.
Conform studiilor publicate de Gartner, până în anul 2020, 75% dintre companiile de tip Field Service cu peste 50 de tehnicieni alocați în teren vor instala aplicații mobile care merg dincolo de simpla colectare a datelor și vor adăuga funcționalități suplimentare care să contribuie la rezolvarea facilă și eficientă a lucrărilor alocate. Pentru a preîntâmpina aceste noi tendințe și pentru a putea răspunde cât mai bine nevoilor clienților săi și a solicitărilor venite din piață, Bento a dezvoltat noua versiune a aplicației de field service. Aceasta se află deja în curs de implementare la clienții existenți, beneficiari ai versiunii de bază dar și în cadrul unor companii noi, care s-au convins de plusul de valoare pe care Bento Field Service îl poate aduce activității lor zilnice.
Noua versiune Bento Field Service permite administratorilor aplicației să realizeze rapid modificări ale configurărilor acesteia, fără a fi necesară intervenția dezvoltatorilor. Astfel, administratorii sistemului pot crea noi tipuri de comenzi de lucru și scenarii de execuție pentru comenzi.
Utilizatorii din birou (dispecerii) pot vizualiza pe hartă, în timp real, poziționarea echipelor de tehnicieni în teren alături de starea în care se află aceste echipe (disponibil, în deplasare, în execuție, în pauză etc.). De asemenea, pentru fiecare echipă în parte, utilizatorii pot vizualiza pe hartă poziția lucrărilor programate în viitorul apropiat. Acum, lucrările urgente sau cele noi care necesită deplasarea tehnicienilor în teren pot fi alocate mai ușor de către dispecer către echipa cea mai potrivită – cea care este cea mai aproape și care este și disponibilă, prin intermediul funcțiilor drag and drop in gant în intervalul de timp liber pe care îl are în calendar la momentul respectiv, și drag and drop in buffer atunci când o comandă se alocă în lista de așteptare a unei echipe de intervenții.
La rândul lor, tehnicienii lucrează mult mai intuitiv pe baza unor scenarii de execuție și a unor pași de execuție, definiți în back office și afișați pe dispozitivele mobile, pentru a se avea certitudinea că procentul de soluționare al comenzilor încă de la prima intervenție este cât mai mare și că informațiile colectate din teren sunt înregistrate în sistem în mod corect și complet, pentru a putea fi utilizate ca referință în cadrul intervențiilor viitoare. Aplicația mobilă utilizată de tehnicieni este configurată să poată emite sau să tiparească anumite documente (contracte, facturi, fișe de intervenții, devize, garanții), să culeagă automat informații specifice tipului lucrărilor efectuate, să realizeze și să stocheze fotografii de la locația intervențiilor direct cu dispozitivul mobil, facilitând și eficientizând astfel activitatea generală a tehnicienilor. De asemenea, noua versiune de aplicație mobilă folosită de tehnicieni în teren permite optimizarea rutelor în funcție de comenzile programate și de coordonatele GPS sau adresă.
Interfațarea aplicației Bento Field Service Management cu SAP sau cu orice alt sistem de tip ERP permite preluarea automată a comenzilor primite din partea clienților sau a celor generate manual și afișarea acestora în timp real, în ecranul dedicat dispecerilor astfel încât să poată fi vizualizate și alocate facil către echipele competente. De asemenea, rezultatul lucrărilor realizate în teren va fi transferat înapoi în ERP, eliminând necesitatea operării manuale a acestora.
“Piața globală de Field Service Management a fost evaluată în 2016 la 1,725.8 million USD și se așteaptă să înregistreze o creștere semnificativă de cel puțin 10% în perioada ce va urma datorită numărului tot mai mare de servicii realizate direct de pe teren, în diferite industrii ca telecom, gaze și petrol, construcții, energie, utilități și nu numai. Pentru a fi în pas cu noile tendințe, cu nevoile clienților noștri dar și cu un pas înaintea competitorilor, am decis dezvoltarea unei noi versiuni a aplicației Bento Field Service. Noua interfață precum și multiplele funcționalități cu care a fost echipată permite companiilor utilizatoare să aibă o imagine de ansamblu, în timp real, asupra activităților echipelor distribuite în teren și să intervină rapid în vederea ajustării indicatorilor de performanță care să asigure în final, profitabilitatea companiei” – spune Radu Scarlat (foto), General Manager în cadrul Bento România.
Bento Field Service Management a fost deja ales și implementat de o serie de companii medii și mari, printre care: Apa Nova București, SEA Complet (Servicii eOn pentru Acasă), precum și la Adrem Invest în în cadrul unui proiect cu DEL Gaz, fosta eON Distribuție dar și în cadrul unui proiect de citire și înlocuire contori, aflat în curs de implementare la Distribuție Oltenia, fosta CEZ Distribuție.
COMMENTS