Bento, companie specializată în dezvoltarea de aplicaţii software custom, anunţa lansarea unei soluţii software GDPR ready în urma solicitărilor tot mai numeroase din partea companiilor cu număr ridicat de clienţi, care derulează programe de fidelizare pentru sute de mii sau milioane de clienţi.
Intrarea în vigoare pe 25 mai a Regulamentului General privind Protecţia şi Prelucrarea Datelor cu caracter Personal (GDPR) reprezintă o provocare pentru majoritatea companiilor care interacţionează în mod direct sau indirect cu persoane fizice. Procesul de obţinere a acordului în vederea utilizării datelor personale, de identificare şi mapare a acestora cu activităţi comerciale specifice, dar şi de stabilire a unor politici de păstrare a acceptului clienţilor, este extrem de complex şi greu de implementat mai ales când este vorba despre sute de mii sau milioane de clienţi.
Bento a dezvoltat aplicaţia Bento GDPR Ready, uşor adaptabilă specificului activităţii fiecărui client, cu rolul de a aduce la cunoştinţă, atât clienţilor existenţi posesori de carduri de fidelitate, cât şi celor noi, prevederile GDPR, a termenilor şi condiţiilor legale specifice fiecărei companii şi de a le cere permisiunea de a le utiliza datele, conform reglementărilor care vor intra în vigoare la sfârşitul lunii mai.
Aplicaţia Bento GDPR Ready este construită având la baza tehnologia .Net Core, extensia mobilă fiind dezvoltată în Angular. Soluţia se poate conecta la orice baze de date, poate fi integrată rapid cu orice aplicaţie de tip ERP, CRM sau BI şi este disponibilă în două versiuni de implementare: mobilă, prin prezenta dispozitivelor mobile la sediile şi în toate punctele fizice de interacţiune a companiei cu clienţii, şi Web.
Versiunea mobilă permite înrolarea rapidă, prin 4 paşi simpli, direct în magazin, de pe tabletă, atât de carduri noi de fidelitate, cât şi validarea cardurilor existente prin simpla scanare a acestora, cu respectarea prevederilor GDPR. Pentru simplificarea procesului, aplicaţia include funcţii de OCR-izare, prin care sistemul scanează documente de identitate – cărţi de identitate, paşapoarte, permise de conducere – prin care validarea datelor durează maxim 30 de secunde. Utilizatorul poate bifa în cadrul aplicaţiei că este de acord cu termenii şi condiţiile existente, dar şi cu prelucrarea şi utilizarea datelor cu caracter personal, în scop comercial, îndeplinind astfel toate reglementările legale în vigoare.
“Ne-am dorit să răspundem în special nevoilor companiilor din retail, care au deja emise sute de mii de de carduri de fidelitate. Dacă nu se vor alinia rapid la noile reglementări, datele utilizatorilor vor trebui şterse, ceea ce înseamă eforturi şi costuri uriaşe de reinrolare în program. Soluţia realizată de noi, împreună cu unul dintre cei mai puternici retaileri, simplifica atât procesul de înrolare a noilor clienţi, cât şi de reînrolare a celor vechi, cu respectarea noilor prevederi legale. În spate, aplicaţia mapează datele colectate şi le înregistrează automat, asfel încât să se poată face oricând dovada acceptului primit de la client în vederea utilizării datelor sale.” – a declarat Dan Giuşcă (foto), Software Arhitect în cadrul Bento.
Bento este un furnizor de soluţii software personalizate şi servicii de infrastructură IT&C. Cu 11 ani experienţa şi un portofoliu de clienţi printre care British American Tobacco, McCann, HP Enterprise, CEZ, Apa Nova, Electrică, Enel, eOn, Agricover, Alka sau Boromir, compania joacă un rol important în transformarea digitală a organizaţiilor de orice dimensiune. Bento are operaţiuni în România, Statele Unite şi Austria şi birouri în Bucureşti şi Las Vegas.
COMMENTS