BestValue permite, în premieră, celor cărora le-a fost emis biletul de avion, să facă achiziții online la preţuri duty free

BestValue permite, în premieră, celor cărora le-a fost emis biletul de avion, să facă achiziții online la preţuri duty free

BestValue, rețeaua de magazine Travel Retail situate în aeroporturi, lansează, în premieră, un nou model de business, ce permite celor care călătoresc cu avionul să achiziționeze online produsele disponibile în magazinele fizice încă din momentul în care au un bilet de călătorie valabil.

Magazinul online bestvalue.eu este creat în oglindă cu cel fizic situat în aeroport, astfel că utilizatorii beneficiază de aceleași prețuri în regim duty-free, de consultanță specializată, având însă o perioadă prelungită de achiziție, valabilă încă din momentul în care a fost emis biletul de călătorie.

Astfel, călătorii pot face achiziții în orice moment dupa emiterea biletului și până la momentul zborului, fără a mai fi constrânși de perioada limitată a unei escale sau de timpul rămas până la îmbarcare, fie că îi așteaptă o călătorie de afaceri sau una de vacanță.

„BestValue propune clienților un concept inovator de cumpărături, o perioadă extinsă de achiziție de produse cu prețuri în regim duty free, fie că vor să facă o surpriză plăcută unei persoane dragi sau vor să își achiziționeze produse pentru vacanță. Estimăm că acest canal de achiziție va genera, până la finalul anului vânzări de 1 milion de euro.” a declarat Cristian Negoiţă (foto), General Manager, Millenium Pro Design.

Cei care aleg platforma online pentru achiziții trebuie să înregistreze biletul valabil înainte de a face cumpărături. Produsele pot fi livrate la domiciliu sau la o adresă prestabilită. Călătorii pot comanda din fața laptopului sau chiar folosind telefonul mobil, fără a mai avea presiunea de timp din aeroport, între două zboruri sau înainte de îmbarcare. Mai mult, secțiunea L’Attitude aduce sfaturi utile celor care urmăresc cele mai noi tendințe de lifestyle și fashion.

Millenium Pro Design operează sub brandul BestValue o rețea de magazine situate în cele mai importante aeroporturi din România, precum București (Otopeni), Cluj și Timişoara, Craiova, Sibiu și Tirgu Mures.

Millenium Pro Design beneficiază de know-how-ul și suportul logistic al Gebr. Heinemann, care a devenit în 2006 acționar al Millenium Pro Design și care este compania numărul 1 pe piața de travel retail din Europa.

Firma a fost înfiinţată în 2011 şi înregistrează de la an la an rezultate financiare tot mai bune. Potrivit datelor Ministerului de Finanţe, anul trecut, Millenium Pro Design a ajuns, într-o formulă de 237 de angajaţi, la o cifră de afaceri de aproape 27,5 milioane euro, consemnând o creştere de peste 25% faţă de 2014.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0