România are antreprenori de succes, cu poveşti excepţionale iar acestea trebuie cunoscute pentru că sprijină spiritul antreprenorial, a declarat Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România, cu ocazia lansării programului Entrepreneur Of The Year (EOY) în România.
„Prin lansarea în România a programului Entrepreneur Of The Year, EY România recunoaşte eforturile şi realizările extraordinare ale antreprenorilor români şi oferă astfel acestora oportunitatea de a intra în competiţie alături de antreprenori din întreaga lume pentru titlul de World Entrepreneur Of The Year, în cel mai amplu şi mai prestigios proiect global de business adresat antreprenorilor,” a spus Bogdan Ion.
EY îşi propune prin lansarea în România a programului să pună în valoare poveştile de succes ale antreprenorilor români şi capacitatea acestora de a depăşi dificultăţile pentru a atinge succesul, încurajând astfel dezvoltarea activităţii antreprenoriale din România şi a unui mediu antreprenorial dinamic.
La finalul desfăşurării competiţiei la nivel local, va fi acordat titlul Entrepreneur Of The Year în România, urmând ca antreprenorul premiat să participe la finala mondială a competiţiei ce are loc în fiecare an la Monte Carlo, în cadrul căreia va fi ales World Entrepreneur Of The Year.
Pentru selectarea câştigătorului Entrepreneur Of The Year din România, un juriu independent va examina fiecare aplicaţie pe baza a şase criterii: spiritul antreprenorial, performanţa financiară, direcţia strategică, impactul asupra comunităţii, capacitatea de inovare şi integritatea personală.
Condiţiile de eligibilitate pentru programul EY Entrepreneur Of The Year – 2014 România sunt următoarele: antreprenorul trebuie să aibă o afacere care să fie înființată de cel puţin 3 ani, să aibă cifră de afaceri pe cel puţin 2 ani şi să aibă un număr minim de 10 angajaţi (mai puţin pentru categoria Social Entrepreneur Of The Year). Candidatul trebuie să joace un rol activ în afacere şi să deţină o parte semnificativă din capitalul subscris al firmei (minim 20%). Naţionalitatea română nu condiţionează participarea în competiţie. Important este ca, pe lângă criteriile de mai sus, cea mai mare parte a operaţiunilor afacerii să se desfăşoare în România.
EY Entrepreneur Of The Year se desfăşoară în acest an în 145 de oraşe din 60 de ţări, acoperind mai mult de 94% din economia globală.
COMMENTS